Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
In ieder geval wel het zelfde team.dalenbart schreef:Gerholt schreef:Kevin Abbring in een Nissan 350z C8
![]()
Zal denk ik weer dezelfde auto zijn als waar hij de bavaria city racing ook mee reed?
Gert-Jan Nijkamp schreef:Sander D. schreef:ZZR Fan schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Dat - tezamen met de inschrijving van Bert de Jong in een S14 uit de stallen van M&M - begint er dan helaas toch wel op te lijken dat Van Eldik niet zal starten in de Hellendoorn-rally (aannemende dat M&M niet de beschikking heeft over 3 S14's).
Maar wat heeft de inschrijving dan voor nut?
Van Eldik is niet ingeschreven voor de Hellendoornrally (als je dat bedoelt)
Jawel! Inschrijfnummer 83!
dalenbart schreef:Gerholt schreef:Kevin Abbring in een Nissan 350z C8
![]()
Zal denk ik weer dezelfde auto zijn als waar hij de bavaria city racing ook mee reed?
lunteraan schreef:lennartrally schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
Dat - tezamen met de inschrijving van Bert de Jong in een S14 uit de stallen van M&M - begint er dan helaas toch wel op te lijken dat Van Eldik niet zal starten in de Hellendoorn-rally (aannemende dat M&M niet de beschikking heeft over 3 S14's).
wie weet van wel want in totaal moeten er in nederland 7 s14 zijn dus
dat zijn denk alle S14 waar het ex subaru WRC team overbeschikte
of heb ik dat mis??
lennartrally schreef:lunteraan schreef:lennartrally schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
of heb ik dat mis??
nee prodrive heeft er wel meer
lunteraan schreef:lennartrally schreef:lunteraan schreef:lennartrally schreef:Sander D. schreef:Gert-Jan Nijkamp schreef:Edwin Schilt met S14 aan de start in Hellendoorn!
of heb ik dat mis??
nee prodrive heeft er wel meer
zou prodrive steeds weer nieuwe bouwen??
Holkers schreef:Het is niet echt ontopic, maar hoeveel van die dingen bestaan er dan volgens jou? Ik meende dat het met 7 of 8 al aardig op hield. 1 of 2 bij Madsberg, 1 of 2 in Italië, 2 bij Kuipers en 2 bij Mark.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten