27e Amsterdam Rallysprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rimo1000 » zo sep 06, 2009 20:48

lunteraan schreef:
astra driver schreef:
Wim Salabim schreef:
topsport schreef:
Sjeik1981 schreef:Martin van Iersel was ook aan het smijten met de Subaru

Vraag me af waar die dan zo aan het smijten was. :roll: Ik heb het niet gezien...........

Idd. Vooral te hard op de rem trappen, en dan ook zéker niet los laten...

hij moet zich heel erg diep schamen om zo met die wagen te rijden :x :x :x

denk je dat als jij ermee gaat rijden er beter mee kan rijden dan van Iersel zelf??
ik weet zeker dat vele mensen het niet kunnen/durven om ermee te rijden.
ik zelf kan er natuurlijk ook niet mee omgaan.
en misschien wilt hij zo min mogelijk schade rijden.
ik denk dat vele mensen het leuk vinden dat hij met zo'n auto aan de start komt.
kan hij beter eerst een drift curcus gaan doen .en sturen kan hij ook niet pakt overal de stoeprandjes mee waar het niet nodig is maarja de beste stuurlul staat aan de kant he zal ik maar zeggen
rimo1000

Berichtdoor Wim Salabim » zo sep 06, 2009 20:49

lunteraan schreef:en misschien wilt hij zo min mogelijk schade rijden.

Dat is in Veenendaal in ieder geval mislukt :wink:
Wim Salabim

Berichtdoor Holkers » zo sep 06, 2009 20:49

Hij rijdt en de rest niet ;)
Daarbij, als hij schade rijdt is dat evenveel aan kosten als een ander aan seizoen...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor official No. 27768 » zo sep 06, 2009 20:52

Was een leuk dagje, organisatorisch soms wat rommelig en 2 overstekende kinderen (ZONDER OUDERS!) van de weg gehaald maar ok..... :roll:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 06, 2009 21:07

Roger en Jolanda schreef:
antoine schreef:Roger alweer uitgevallen? :oops:

Ja versnellingsbak defect ...........

Waar heb ik dat vaker gehoord :cry:
TWENGELTJE

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 06, 2009 21:10

EvoV6 schreef:Zooo ook weer terug. Jammer van die uur wachten voordat kp3 begon. Weet iemand waarom?

Omdat Kp1 nog niet afgelopen was en dat had weer ( net als andere jaren ) met Prorail te maken
TWENGELTJE

Berichtdoor sebas » zo sep 06, 2009 21:15

TWENGELTJE schreef:
Roger en Jolanda schreef:
antoine schreef:Roger alweer uitgevallen? :oops:

Ja versnellingsbak defect ...........

Waar heb ik dat vaker gehoord :cry:

bekend probleempje
sebas

Berichtdoor JoostS » zo sep 06, 2009 21:24

whity schreef:Misschien wel, maar ik kom hier al ruim 15 jaar en zelf 3x deelgenomen. Maar deze haakslinkse haaksrechtse combinatie was altijd het hoogtepunt van deze rallysprint niet alleen voor de rijders maar ook voor het publiek, ik had het gevoel dat ze de angel uit deze wedstrijd hebben gehaald

De proef wordt met alle tonnen/containers/chicanes en andere veranderingen met het jaar slechter. Erg jammer, want zo'n prachtig deelnemersveld verdient een aantal echte spektakelpunten.

Verder wel een prima dag gehad zeker met de prachtige auto van van Eldik!
Morgen overdag werken, 's avonds aan de slag met video, dus duurt nog wel even eerdat hij online is.
Laatst bijgewerkt door JoostS op zo sep 06, 2009 21:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

re

Berichtdoor MartijnB » zo sep 06, 2009 21:24

Damian schreef:Zijn ok. Kwamen net hun bumper zoeken...

Deze bumper is dus nog steeds zoek...
Het zijn een aantal jongens van de SASON official club geweest die gezien zijn door diverse mensen een blonde jongen met een blauwe subaru jas en een meisje met een grijze jas en blond haar.

Graag zou ik met deze mensen in contact komen.
Ze zijn wel zo sociaal geweest de bumper in hun auto te gooien en de kentekenplaat aan een officail af te geven.
De bumper hebben ze dus niet afgegeven en is gestolen door deze mensen.
Ik kom graag in contact met diegene er zijn ook foto s van de beste mensen en zullen straks op het forum verschijnen.
Dit is met de wedstrijd leiding besproken en goedgekeurt.

Dat de bumper stuk is weet ik ook wel er zitten alleen een aantal onderdelen die niet makkelijk meer te krijgen zijn.

Toch best raar als je met een evo bumper onder je arm heel hard wegrent en na 10 min terug komt na een dienstdoende official met een kentekenplaat. Maar zonder bumper
Laatst bijgewerkt door MartijnB op zo sep 06, 2009 21:36, in totaal 1 keer bewerkt.
MartijnB

Berichtdoor crx303 » zo sep 06, 2009 21:32

JoostS schreef:
whity schreef:Misschien wel, maar ik kom hier al ruim 15 jaar en zelf 3x deelgenomen. Maar deze haakslinkse haaksrechtse combinatie was altijd het hoogtepunt van deze rallysprint niet alleen voor de rijders maar ook voor het publiek, ik had het gevoel dat ze de angel uit deze wedstrijd hebben gehaald

De proef wordt met alle tonnen/containers/chicanes en andere veranderingen met het jaar slechter. Erg jammer, want zo'n prachtig deelnemersveld verdient een aantal echte spektakelpunten.

Verder wel een prima dag gehad zeker met de prachtige auto van van Eldik!
Morgen overdag werken, 's avonds aan de slag met video, dus duurt nog wel even eerdat hij online is.

Ik heb liever dat je vannacht even doorwerkt aan de video :twisted:
crx303

Re: re

Berichtdoor sebas » zo sep 06, 2009 21:38

MartijnB schreef:

Het zijn een aantal jongens van de SASON official club geweest die gezien zijn door diverse mensen een blonde jongen met een blauwe subaru jas en een meisje met een grijze jas en blond haar.

Ze zijn wel zo sociaal geweest de bumper in hun auto te gooien en de kentekenplaat aan een officail af te geven.
Ik kom graag in contact met diegene er zijn ook foto s van de beste mensen en zullen straks op het forum verschijnen.

Dat de bumper stuk is weet ik ook wel er zitten alleen een aantal onderdelen die niet makkelijk meer te krijgen zijn.

Toch best raar als je met een evo bumper onder je arm heel hard wegrent en na 10 min terug komt na een dienstdoende official met een kentekenplaat. Maar zonder bumper

Dat is zwaar k#t Martijn!

Hopelijk komt hij terug terecht!
sebas

Berichtdoor MartijnB » zo sep 06, 2009 21:40

sebas schreef:
MartijnB schreef:

het is een official volgens zeggenvan de SASON (hellendoorn)

En een foto van hem heb ik dus dat zal wel goed komen
Maar ik heb liever dat die beste man zsm contact met me opneemt dan hoef ik geen foto van de beste man hier op het forum te posten.
En dan mag ie misschien ook nog eens als official aan de gang
MartijnB

Berichtdoor niekschippers » zo sep 06, 2009 21:46

sebas schreef:
MartijnB schreef:

martijn, ik stond naast deze mensen, een half uur na het ''ongeval'' , en heb hen nog gezegt dat ze hem terug moesten brengen, i.v.m. kenteken enz, maar kreeg daar geen reactie op. zover ik weet waren het ''tukkers'' aan het dilaect te horen, maar ik kan er ook naast zitten, omschrijving: 3 jongere jongens/mannen rond de 18 tot 25 jaar een oudere man van rond de 45 en 2 dames...

verder weet ik het ook niet, zal mijn foto's ff nakijken of ze er op staan, ga het direct ff doen :wink:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor briljant » zo sep 06, 2009 21:47

Let op wie je beschuldigd.!
Vroeger was de Sason Hellendoorn!
Tegenwoordig heet deze club MCRI, en staat los van de Hellendoorn rally.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor leor888 » zo sep 06, 2009 21:51

Holkers schreef:Hij rijdt en de rest niet ;)
Daarbij, als hij schade rijdt is dat evenveel aan kosten als een ander aan seizoen...

Ligt er uiteraard aan welke andere.. 't is niet de enige wrc de rondrijdt en er zijn wat schades geweest dit seizoen...
leor888

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden