Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Codieo schreef:Weet niet of het aan mij ligt (of aan m'n computer) maar Schild staat niet meer op de startlijst
PatrickTwente schreef:ja nu wel
Had even gegoogle op die naam.

antoine schreef:PatrickTwente schreef:ja nu wel
Had even gegoogle op die naam.
Als je dan zaterdag toch naar Hengelo gaat moet je eens in een (witte) boekhandel naar "Rally cars" van Reinhard Klein zoeken en aanschaffen. Als liefhebber toch wel 1 van de boeken die je MOET hebben.
nee die is nog bezig.Robert Rally schreef:er zou vandaag een vergadering zijn, en een persoon zou voor mij vragen om meer informatie te krijgen over de infopaketten,
nu weet ik niet of de vergadering al gesloten is.
gschutten schreef:Ik heb even alle verkeersmaatregelen in Google Maps ingevoerd, dan is het iets overzichtelijker dan alle losse pdf bestanden die op de website staan.
Tevens wil ik allen er nogmaals aan herinneren dat er 2 belangrijke spoorwegovergangen in Nijverdal zijn afgesloten, en dat er omleidingen / routes zijn ingesteld. Ook daarvan heb ik een kaart in Google Maps gemaakt.
Verkeersmaatregelen
Spoorwegovergang afsluitingen
GJ niet te veel gaan prijzen, straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen, en je weet niet of hij zweetvoeten heeft.SkaapProductions schreef:gschutten schreef:Ik heb even alle verkeersmaatregelen in Google Maps ingevoerd, dan is het iets overzichtelijker dan alle losse pdf bestanden die op de website staan.
Tevens wil ik allen er nogmaals aan herinneren dat er 2 belangrijke spoorwegovergangen in Nijverdal zijn afgesloten, en dat er omleidingen / routes zijn ingesteld. Ook daarvan heb ik een kaart in Google Maps gemaakt.
Verkeersmaatregelen
Jij bent gewoon.. gewoon ge-wel-dig
briljant schreef:GJ niet te veel gaan prijzen, straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen, en je weet niet of hij zweetvoeten heeft.SkaapProductions schreef:gschutten schreef:Ik heb even alle verkeersmaatregelen in Google Maps ingevoerd, dan is het iets overzichtelijker dan alle losse pdf bestanden die op de website staan.
Verkeersmaatregelen
Jij bent gewoon.. gewoon ge-wel-dig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast