Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Robert Rally schreef:er zou vandaag een vergadering zijn, en een persoon zou voor mij vragen om meer informatie te krijgen over de infopaketten,
nu weet ik niet of de vergadering al gesloten is.
Corne schreef:van RTLGP:
'RTL GP: RallyReport brengt op zondag 20 september, de dag na het evenement, vanaf 16.45 uur een verslag van het gevecht om de eindoverwinning tussen favorieten Erik Wevers (Ford Focus WRC), Peter van Merksteijn (Ford Focus WRC) en Mark van Eldik. De drie Nederlandse favorieten nemen het in Hellendoorn op tegen de Belgische toprijder Pieter Tsjoen die het evenement al overtuigend won in 2004.'
Tsjoen komt dus wel..?
Red_Spike schreef:Is er een Tomtom deskundige hier, die mij kan vertellen of je die afsluitingen ook in dat ding in kan voeren, zou wel erg makkelijk zijn. Ook al probeer ik altijd zoveel mogelijk om nijverdal heen te rijden.
stefan schreef:Corne schreef:van RTLGP:
'RTL GP: RallyReport brengt op zondag 20 september, de dag na het evenement, vanaf 16.45 uur een verslag van het gevecht om de eindoverwinning tussen favorieten Erik Wevers (Ford Focus WRC), Peter van Merksteijn (Ford Focus WRC) en Mark van Eldik. De drie Nederlandse favorieten nemen het in Hellendoorn op tegen de Belgische toprijder Pieter Tsjoen die het evenement al overtuigend won in 2004.'
Tsjoen komt dus wel..?
Volgens rallyingforholland.com wel ja! staat na mijn idee nog niet op de voorlopige lijst
Damian schreef:Is er iemand die de frequenties heeft van de porto's.
toch wel handig om mee te luisteren...
mark beunk schreef:stefan schreef:Corne schreef:van RTLGP:
Tsjoen komt dus wel..?
Volgens rallyingforholland.com wel ja! staat na mijn idee nog niet op de voorlopige lijst
secret guest:P
Dat was een andere lijst die via google.nl werd gevonden door m'n broertje ik heb vandeweek weer gekeken op die link maar die was ineens geblockt (wat raarmastersevius schreef:mark beunk schreef:stefan schreef:Corne schreef:van RTLGP:
Tsjoen komt dus wel..?
secret guest:P
het lijkt erop dat er weer wat inschrijvingen zijn verdwenen.
Tsjoen heeft er echt opgestaan als inschrijver nr 104
en meen gezien te hebben dat er al 107 ingeschreven stonden waaronder weijs jr en sr. in hun citroën C2
staan er nu ook niet meer op
PatrickTwente schreef:Ik las net in de krant.
Dat ze zaterdag 3 rallyauto's presenteren voor de Hema.
Iemand een idee hoelaat dat ongeveer is?
wil zelf nog een paar foto's maken.
gschutten schreef:En de presentatie van de auto's van Erik Moree, Bertram Altena en Marcel Borkent zal plaatsvinden op het "Keizerserf" te Nijverdal bij de HEMA.
De eigenaar van de HEMA Nijverdal kennende zullen de auto's wel de hele dag er staan..... Ik hoop het wel, dan sta ik de hele dag bij de buren te kijken(Zal m'n baas alleen iets minder leuk vinden)
Rally400 schreef:mastersevius schreef:ik heb toen gewoon gekeken op hellendoornrally.eu
Geen problemen 113inschrijvingen 2 afzeggingen
Waarschijnlijk deze week de lijst op internet, zijn nu bezig met de startnr`s (volgorde)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast