RallyeRichard schreef:Waarom niet? Brokken = dokken. En als je het financiele risico niet kunt of wilt nemen, sluit je een verzekering af. Heeft Sandor ook gedaan tijdens de Exotic.
ja brokken is dokken maar als er niet te dokken vald ??
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RallyeRichard schreef:Waarom niet? Brokken = dokken. En als je het financiele risico niet kunt of wilt nemen, sluit je een verzekering af. Heeft Sandor ook gedaan tijdens de Exotic.
jjussttinn schreef:Voor wie het niet wist, dit is de site:
http://www.nederlandrally.nl/
Ik zeg het maar even, je weet maar nooit.
Lejan schreef:ZZR Fan schreef:Start Van Lagen dit jaar met de 350Z van Van Woensel? Omdat de plannen er vorig jaar lagen en hij graag met die auto wil rijden.
zal niet lukken , GT's mogen niet.

Lejan schreef:Sjeik1981 schreef:Ik hoop dat de GT`s ook mogen starten al is het met een restrictie, we zullen wel zien.
Als ze dat doen kunnen ze Eep ook wel laten starten met z'n Max Corsa.
TWENGELTJE schreef:Lejan schreef:Sjeik1981 schreef:Ik hoop dat de GT`s ook mogen starten al is het met een restrictie, we zullen wel zien.
Die rijdt toch niet in barneveld
Lejan schreef:TWENGELTJE schreef:Lejan schreef:Sjeik1981 schreef:Ik hoop dat de GT`s ook mogen starten al is het met een restrictie, we zullen wel zien.
Ik durf te wedden dat als ze zeggen dat hij met z'n corsa mag starten ,hij echt wel komt
V.D.G Rally team schreef:RallyeRichard schreef:Waarom niet? Brokken = dokken. En als je het financiele risico niet kunt of wilt nemen, sluit je een verzekering af. Heeft Sandor ook gedaan tijdens de Exotic.
ja brokken is dokken maar als er niet te dokken vald ??
MarcelB schreef:Lejan schreef:TWENGELTJE schreef:Lejan schreef:Sjeik1981 schreef:Ik hoop dat de GT`s ook mogen starten al is het met een restrictie, we zullen wel zien.
Ik durf te wedden dat als ze zeggen dat hij met z'n corsa mag starten ,hij echt wel komt
ik durf te wedden dat eep dan echt NIET zal starten in barneveld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten