Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Götz schreef:PVG schreef:JeroenDommerholt schreef:de lijst staat keurig netjes op tijd online !! ziet er heerlijk uit!!
krijg er steeds meer en meer zin in xD
Mooi startveld, maar wie heeft die startnummers bepaalt. Van Lieshout met de WRC waardeloos en er zijn wel meerdere die of een veel te hoog of een veel te laag startnummer hebben. Verder ziet het er prachtig uit.
Groeten
De volgorde geldt alleen voor de vrijdagavond! Zaterdagmorgen ziet de startvolgorde er vast heel anders uit........
Sponsor schreef:Dat wordt dus volgas geven vrijdag
Corne schreef:Tsjoen komt dusBen benieuwd of ie weer zo razend snel is als 5 jaar geleden!
SkaapProductions schreef:Sponsor schreef:Dat wordt dus volgas geven vrijdag
Dat worden dus oordopjes mee voor dat brulmonster van je..
die info wordt meestal niet vrijgegeven zo dat zo veel mogelijk mensen een info paketje kopen.Frederic schreef:Dit bericht hoort allicht niet hier, maar ik zou graag met mijn kinderen naar de rally van Hellendoorn wilen gaan. Kan echter op hun website (hellendoornrally.eu) nergens vinden op welke tijdstippen de verschillende etappes beginnen/eindigen. Kan iemand me vertellen waar ik deze info kan vinden incl. de verschillende locaties.
Bvd!
Leo schreef:Fia A en B kunnen ze beter afschaffen.
Als je geld hebt kun je het ook kopen, nu zal iedereen wel zeggen dat het niet waar is maar het is wel zo.
anders dan zou AL-ATTIYAH geen Fia A hebben.
En niemand uit het IRC (behalve Haninen) heeft een fia status.
Nu weet ik ook wel dat het IRC niet onder de fia valt, maar Haninen heeft daar wel altijd nummer 1
En als Abu Dhabi niet vele miljoenen in Ford zou stoppen, dan had Al Qassimi nog geen FIA Z gekregen.
Dus wie geld heeft, die kan alles kopen.
(Ook in de rallysport)
aj seppenwoolde schreef:ik mis nu wel op de lijst van merkstein sr en ik zie ook depping niet staan.
stefan schreef:pedduhwick schreef:aj seppenwoolde schreef:ik mis nu wel op de lijst van merkstein sr en ik zie ook depping niet staan.
Sr komt niet, te druk met de zaak
gok of heb je een betrouwbare bron?
pedduhwick schreef:stefan schreef:pedduhwick schreef:aj seppenwoolde schreef:ik mis nu wel op de lijst van merkstein sr en ik zie ook depping niet staan.
Sr komt niet, te druk met de zaak
gok of heb je een betrouwbare bron?
Betrouwbare bron, gisteren namelijk even er langs gegaan
Bartrallyfan schreef:die info wordt meestal niet vrijgegeven zo dat zo veel mogelijk mensen een info paketje kopen.Frederic schreef:Dit bericht hoort allicht niet hier, maar ik zou graag met mijn kinderen naar de rally van Hellendoorn wilen gaan. Kan echter op hun website (hellendoornrally.eu) nergens vinden op welke tijdstippen de verschillende etappes beginnen/eindigen. Kan iemand me vertellen waar ik deze info kan vinden incl. de verschillende locaties.
Bvd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 259 gasten