Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hans Poortman » zo sep 13, 2009 19:28

stefan schreef:
pedduhwick schreef:
stefan schreef:
pedduhwick schreef:
aj seppenwoolde schreef:ik mis nu wel op de lijst van merkstein sr en ik zie ook depping niet staan.

Sr komt niet, te druk met de zaak :wink:

gok of heb je een betrouwbare bron?

Betrouwbare bron, gisteren namelijk even er langs gegaan :wink:

ik had vernomen dat hij eerst de porssche van Kuipers wou rijden maar dat die niet op tijd klaar was...

klopt.
Hans Poortman

Berichtdoor Wim » zo sep 13, 2009 19:51

Corne schreef:
Wim schreef:Ik ben absoluut geen fan van Tsjoen - ik supporter veel liever voor Wevers en hoop dat hij wint - en toch denk ik dat Tsjoen de overwinning gaat pakken. Op een onbekende rally zoals de Rally del Casentino die ze allebei reden, was Tsjoen sneller.

:lol: Hoe komt het? Ben ik nu wel benieuwd naar!

Wevers zal wel wat dichterbij zitten dan in 2004

Ik vind dat Tsjoen regelmatig arrogant over komt, zowel als je hem persoonlijk ontmoet als in interviews. Hij rijdt ook niet echt spectaculair met de Focus, dat was met de Corolla WRC wel anders.

Wevers brengt meer spektakel, is veel vriendelijker en ik vind het ook leuk dat dankzij hem Snijers de Sezoens heeft kunnen winnen dit jaar. Dankzij Wevers maakt Snijers nu nog kans op de Belgische titel, anders was het over en sluiten geweest voor die titelkansen. :wink:
Wim

Berichtdoor Leo » zo sep 13, 2009 20:05

Wim schreef:
Corne schreef:
Wim schreef:Ik ben absoluut geen fan van Tsjoen - ik supporter veel liever voor Wevers en hoop dat hij wint - en toch denk ik dat Tsjoen de overwinning gaat pakken. Op een onbekende rally zoals de Rally del Casentino die ze allebei reden, was Tsjoen sneller.

:lol: Hoe komt het? Ben ik nu wel benieuwd naar!

Wevers zal wel wat dichterbij zitten dan in 2004

Ik vind dat Tsjoen regelmatig arrogant over komt, zowel als je hem persoonlijk ontmoet als in interviews. Hij rijdt ook niet echt spectaculair met de Focus, dat was met de Corolla WRC wel anders.

Wevers brengt meer spektakel, is veel vriendelijker en ik vind het ook leuk dat dankzij hem Snijers de Sezoens heeft kunnen winnen dit jaar. Dankzij Wevers maakt Snijers nu nog kans op de Belgische titel, anders was het over en sluiten geweest voor die titelkansen. :wink:

Ja Wim, jij bent gewoon een Snijers fan.
Geeft niet, die is ook veel sympathieker dan Tsjoen.
Maar ik denk dat Tsjoen niet te kloppen zal zijn volgende week.
Leo

Berichtdoor Patmeister » zo sep 13, 2009 20:22

Als er 1 sympathiek is, is het Pieter ! Kunnen veel weekend sterren nog een voorbeeld aan nemen.
Laatst bijgewerkt door Patmeister op zo sep 13, 2009 20:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Patmeister

Berichtdoor Wim » zo sep 13, 2009 20:30

Corne schreef:De Focus vind ik trouwens toch al helemaal geen spectaculaire auto, om nog maar te zwijgen over het geluid

Die mening heb ik ook. Van degene met een Focus WRC die ik in actie heb gezien, vind ik Tsjoen wel de minst spectaculaire. Vaak is het zo dat hoe ouder de WRC is, hoe meer spektakel er mee wordt gegeven. :wink:
Wim

Berichtdoor richard ST » zo sep 13, 2009 20:32

maar wel de snelste en beste WRC :wink:
richard ST

Berichtdoor official29111 » zo sep 13, 2009 20:37

Sta vrijdagavond als het goed is op Luttenberg op post. Hoop dat ik niet bij zo'n lichtmast sta. Met mijn geluk gaat dan waarschijnlijk de generator stuk :cry: en kunnen we de hele proef aan de kabel trekken om 'm weer aan de praat te krijgen. Heb er in elk geval veel zin in!! :P
official29111

Berichtdoor JeroenDommerholt » zo sep 13, 2009 20:47

hopelijk ben ik vrijdag vroeg vrij van school, dan ga ik nog even langs het service terrein een paar foto's maken en een beetje rond lopen. Het begint al helemaal te kriebelen om het hele rally circus weer te zien xD Het is namelijk al een tijdje geleden dat ik naar een rally ben geweest (tankS)

Ik moet nog even kijken of ik naar luttenberg ga, ik vind dat namelijk een van de mindere proeven van de rally. Ze gaan er lekker hard dat wel, maar ik ben meer van de scherpe bochten en onverharde wegen. :)
JeroenDommerholt

Berichtdoor cvgn » zo sep 13, 2009 21:09

Patmeister schreef:
Als er 1 sympathiek is, is het Pieter ! Kunnen veel weekend sterren nog een voorbeeld aan nemen.

Ook ik heb een paar keer contact gehad met Pieter Tsjoen. Enkele jaren geleden bij de BHV Expo groep rally liep een collega radiomaker naar hem toe voor een intervieuw, geen enkel probleem, daar werden toen foto's van gemaakt en toen zei hij mail ze maar zet ik ze op de site, wat dus ook gebeurt is.
De keren dat ik Snijers mee heb gemaakt, als er iemand dan arrogant is, is hij het wel.
Nee mijn voorkeur gaat toch naar Tsjoen.
Hoop dat het een spannende strijd wordt komend weekend.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor roadster36 » zo sep 13, 2009 21:27

Ik snap het argument best hoor van die lichtmasten ,maar ik vind wel dat het een deel van de rally is om in het donker ook goed te presteren .
Ook als bezoeker vind ik de proeven in het donker de mooiste om te zien.
dus official29111 doe maar net of die generator niet aan wil :D
roadster36

Berichtdoor Red_Spike » zo sep 13, 2009 21:32

Is het de bedoeling dat de proef zelf verlicht wordt, of hetzelfde als bij de VIP tribune tijdens de exotic green?
Of nog een andere mogelijkheid, de bospaden verlichten? :twisted:

Doe mij maar volledig donker, er bestaat niks mooiers, het is wel gelijk het moeilijkste onderdeel om te fotograferen. :evil:

Ik heb nu al onwijs, maar dan ook onwijs veel zin in 16 proeven rallygeweld in de mooie omgeving van Hellendoorn.
Red_Spike

Berichtdoor niek » zo sep 13, 2009 21:43

Anton Werner mis ik ook op de lijst...
niek

Berichtdoor getjan » zo sep 13, 2009 22:25

Red_Spike schreef:Is het de bedoeling dat de proef zelf verlicht wordt, of hetzelfde als bij de VIP tribune tijdens de exotic green?
Of nog een andere mogelijkheid, de bospaden verlichten? :twisted:

Doe mij maar volledig donker, er bestaat niks mooiers, het is wel gelijk het moeilijkste onderdeel om te fotograferen. :evil:

Ik heb nu al onwijs, maar dan ook onwijs veel zin in 16 proeven rallygeweld in de mooie omgeving van Hellendoorn.

het wordt meer omgeving rijssen ?
getjan

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 13, 2009 22:51

Ik denk dat er nog een persoon word vergeten en dat is mark van eldik, die heeft nog iets recht te zetten na vorig jaar
TWENGELTJE

Berichtdoor erikjan » zo sep 13, 2009 22:55

TWENGELTJE schreef:Ik denk dat er nog een persoon word vergeten en dat is mark van eldik, die heeft nog iets recht te zetten na vorig jaar

ik verwacht ook dat Mark de smaakmaker gaat worden, vooral als we de beelden van RR van vandaag zien: wat gooit 'ie met die Mitsubishi !
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden