Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » do sep 17, 2009 16:42

pedduhwick schreef:
Holkers schreef:Die Focussen van Kuipers sr./jr. staan op gravel afstelling voor dito WRC wedstrijden. De S14's staan op asfalt setting voor wedstrijden binnen Nederland en daar buiten. De kans bestaat dat, omdat de heren Merksteijn niet mee doen, dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport (lees; de wagen waarmee v Loon in Amsterdam aantrad) nu vrij is voor Huzink omdat deze anders voor Ten Brinke was. Lang verhaal om aan te geven dat het best mogelijk is dat Huzink eens lekker een wedstrijdje vooraan wil meedoen ;)

Maarten, je zegt hierboven dat
dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport nu vrij is voor Huzink

Dit is toch altijd het geval, dat de '06 van Sr bestuurd wordt door dhr Ten Brinke of heb ik dit verkeerd?

(stond al in Amsterdam topic) De focus waar Ten Brinke normaal mee rijdt is die van Sr. Maar waarschijnlijk (details weet ik ook niet) hadden ze dan een probleem in Hellendoorn als zowel Peter jr. als Peter sr. wilden meedoen. 2 wagens en 3 rijders gaat zo lastig ;). Daarom viel het mensen al op dat, in Amsterdam, van Loon reed met een Focus WRC die niet uit de stallen van Merksteijn kwam (zie nummerbord). Dit bleek de reserve Focus te zijn van Wevers Sport (die rechtsgestuurde 'onderdelen' WRC). Deze is ook blauw van binnen en die van Merksteijn is wit. Dus mijn conclusie was toen, ze (Merksteijn) hebben het 3de wagen probleem opgelost door bij Wevers Sport een Focus te huren/lenen. Vandaar mijn redenering ware het niet dat ze bij rallytiming ook meelezen ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor pedduhwick » do sep 17, 2009 16:43

A.H.S schreef:
pedduhwick schreef:Nu op rtvoost, in dan nog even dit, Erik Wevers te gast!

Leuk intervieuw :D

klopt :)

Ik kwam dit nog tegen zojuist op internet, het zo dus kunnen dat Nijverdal nog slechter bereikbaar is zaterdag!!!

NIJVERDAL - De Nijverdalse ondernemer Joop van Keulen dreigt zaterdagmiddag te zorgen voor een verkeerschaos in het centrum van Nijverdal.

Hij is woedend over het gemeentelijk voornemen om op termijn de kruising Van den Bergsweg-Boomcateweg definitief af te sluiten. Dit staat in het Hellendoornse Mobiliteitsplan, dat woensdagavond in de raadscommissie Grondgebied werd besproken.

In zijn inspraakreactie stelde Van Keulen dat deze kruising voor hem, veel van zijn bijna vierhonderd medewerkers en de diverse hulpdiensten de snelste toegangsweg tot industrieterrein 't Lochter is. Hij gaf verkeerswethouder Wilma Paalman tot vanmiddag 17.00 uur de tijd dit omstreden onderdeel uit het Mobiliteitsplan te halen en dreigde anders op zaterdagmiddag een verstrekkende protestactie uit te voeren. Dat protest blijkt te bestaan uit het de weg opsturen van zijn gehele wagenpark.

bron: tctubantia.nl
pedduhwick

Berichtdoor pedduhwick » do sep 17, 2009 16:45

Holkers schreef:
pedduhwick schreef:
Holkers schreef:Die Focussen van Kuipers sr./jr. staan op gravel afstelling voor dito WRC wedstrijden. De S14's staan op asfalt setting voor wedstrijden binnen Nederland en daar buiten. De kans bestaat dat, omdat de heren Merksteijn niet mee doen, dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport (lees; de wagen waarmee v Loon in Amsterdam aantrad) nu vrij is voor Huzink omdat deze anders voor Ten Brinke was. Lang verhaal om aan te geven dat het best mogelijk is dat Huzink eens lekker een wedstrijdje vooraan wil meedoen ;)

Maarten, je zegt hierboven dat
dat de '06 van Merksteijn sr. wordt bestuurd door Ten Brinke en dat de vrije Focus van Wevers Sport nu vrij is voor Huzink

Dit is toch altijd het geval, dat de '06 van Sr bestuurd wordt door dhr Ten Brinke of heb ik dit verkeerd?

(stond al in Amsterdam topic) De focus waar Ten Brinke normaal mee rijdt is die van Sr. Maar waarschijnlijk (details weet ik ook niet) hadden ze dan een probleem in Hellendoorn als zowel Peter jr. als Peter sr. wilden meedoen. 2 wagens en 3 rijders gaat zo lastig ;). Daarom viel het mensen al op dat, in Amsterdam, van Loon reed met een Focus WRC die niet uit de stallen van Merksteijn kwam (zie nummerbord). Dit bleek de reserve Focus te zijn van Wevers Sport (die rechtsgestuurde 'onderdelen' WRC). Deze is ook blauw van binnen en die van Merksteijn is wit. Dus mijn conclusie was toen, ze (Merksteijn) hebben het 3de wagen probleem opgelost door bij Wevers Sport een Focus te huren/lenen. Vandaar mijn redenering ware het niet dat ze bij rallytiming ook meelezen ;)

Juistem nu begrijp ik het, maar zoals net is gemeld, rijdt waarschijnlijk Huzink dus gewoon in 'zijn' Skoda :wink:
pedduhwick

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 17, 2009 16:45

Info pakket net opgehaald

verbluffend!, wat een geweldig pakket dit jaar.

niet alleen een proefen boek maar ook een proefen overzicht.

Afbeelding
jeroenvdheiden

Berichtdoor RobinV-Rally » do sep 17, 2009 16:47

pedduhwick schreef:
A.H.S schreef:
pedduhwick schreef:Nu op rtvoost, in dan nog even dit, Erik Wevers te gast!

Leuk intervieuw :D

klopt :)

Ik kwam dit nog tegen zojuist op internet, het zo dus kunnen dat Nijverdal nog slechter bereikbaar is zaterdag!!!

NIJVERDAL - De Nijverdalse ondernemer Joop van Keulen dreigt zaterdagmiddag te zorgen voor een verkeerschaos in het centrum van Nijverdal.

Hij is woedend over het gemeentelijk voornemen om op termijn de kruising Van den Bergsweg-Boomcateweg definitief af te sluiten. Dit staat in het Hellendoornse Mobiliteitsplan, dat woensdagavond in de raadscommissie Grondgebied werd besproken.

In zijn inspraakreactie stelde Van Keulen dat deze kruising voor hem, veel van zijn bijna vierhonderd medewerkers en de diverse hulpdiensten de snelste toegangsweg tot industrieterrein 't Lochter is. Hij gaf verkeerswethouder Wilma Paalman tot vanmiddag 17.00 uur de tijd dit omstreden onderdeel uit het Mobiliteitsplan te halen en dreigde anders op zaterdagmiddag een verstrekkende protestactie uit te voeren. Dat protest blijkt te bestaan uit het de weg opsturen van zijn gehele wagenpark.

bron: tctubantia.nl

Ik kwam halverwege binnen, zei hij nu dat hij vooral tegen Tsjoen rijdt?
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor frans-jaap moree » do sep 17, 2009 17:18

jeroenvdheiden schreef:Info pakket net opgehaald

Afbeelding

dit jaar geen modelauto in het pakket? :lol:
voig jaar zat er een 307 wrc 1:43 in mijn pakket.
frans-jaap moree

Berichtdoor sleepy hunter » do sep 17, 2009 17:20

Gotz en ik altijd maar denken dat Berto voorlas uit eigen werk. En dat hij overal de weg weet? Zoveel ervaring en naar elke wedstrijd een nieuwe auto, hij loopt helemaal binnen van dat voorlezen. Hij doet het ook met zoveel liefde en gevoel.

Sander
sleepy hunter

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 17, 2009 17:24

frans-jaap moree schreef:

Haha nee helaas niet, wel een ijskrabber voor de ramen schaal 1 op 1 ;)
jeroenvdheiden

Berichtdoor frans-jaap moree » do sep 17, 2009 17:44

jeroenvdheiden schreef:

die zat ook in het pakket van de AC rallysprint.
dat word dus de 3e ijskrabber :lol:
frans-jaap moree

Berichtdoor niekschippers » do sep 17, 2009 17:50

Afbeelding

idd super pakketje, en heel overzichtelijke kaarten :D
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor official No. 27768 » do sep 17, 2009 17:52

Zaterdag 2 proeven staan fluiten...druk druk druk 8)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Germatech » do sep 17, 2009 18:13

Wanneer je een pakket kunt bemachtigen, kun je dan in de service en de proeven bezoeken. Moet je dan nog apart betalen voor de proef Luttenberg ?

Gert.
Germatech

Berichtdoor jeroenvdheiden » do sep 17, 2009 18:15

jeroenvdheiden schreef:

die zat ook in het pakket van de AC rallysprint.
dat word dus de 3e ijskrabber :lol:

Haha precies!

Nummer 2 voor mij :P
jeroenvdheiden

Berichtdoor eenarmigebandiet » do sep 17, 2009 18:20

Hoezo druk,druk,druk? :roll:
morgenavond luttenberg wordt +/- 1.30 voordat ik mijn bed zie,en zaterdag proef hellendoorn 7.00 uur aanwezig, en als toetje finischpodium/parcferme. :roll:
Hoezo druk :lol:
Zaterdagavond op apegapen, en zondag de hele dag uitslapen 8)
(als moeders dat goed vind :shock:
eenarmigebandiet

Berichtdoor eenarmigebandiet » do sep 17, 2009 18:22

ps. is maar een kleine opoffering voor HET weekend van het jaar :D
eenarmigebandiet

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden