Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor timo » do sep 17, 2009 20:58

Corne schreef:
FerryB schreef:Je kan dan wel mooi 2 keer Notter kijken s'morgens,
En dan gelijk daar achteraan 2 keer Ligtenberg (proef Rijssen)

Ik vind de proef op Ligtenberg-Rijssen juist wel een van de mooiste,
verschrikkelijk veel onverhard en lots of zandwerpen daarzo.
Of jumpen (zoals sommige vorig jaar ondervonden hadden) :)

We hebben iniedergeval wel lekker bruin word weer!

Greets Ferry, ...

Tsja, smaken verschillen! Ik zie liever mooie vloeiende bochten in het onverhard (zoals dat stuk bij de start van Notter).. Liefst zonder gaten er in, haalt alleen maar de snelheid er uit en is slecht voor de auto's :wink:

Het weer hebben we echt niet over te klagen nee.. Echt ongelofelijk dat we het altijd zo goed treffen in Hellendoorn

wat betreft het weer in hellendoorn
als je het optijd aanvraagt bij het KNMI doen zij hun uiterste best om
het mooi weer te laten zijn
Daarom is het 6 Augustus ook altijd mooi weer dan is nl Erwin Krol jarig en hij heeft voorrang bij het aanvragen van mooi weer
timo

Berichtdoor niekschippers » do sep 17, 2009 21:00

ik ga ook zeker naar de ''lichtenbergerdijk'' veel onverhard :wink:

hoop wel dat het droog en lkkr zonnig is...
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor Romeo156 » do sep 17, 2009 21:01

Klutje's en Kniekjes ........lol :D :lol:
Romeo156

Berichtdoor Jan Erik Rietman » do sep 17, 2009 21:02

Corne schreef:
Jan Erik Rietman schreef:Het meeste overhard zit in de KP Ligtenbergdijk en Zuna die zitten links en rechts tussen Rijssen en Nijverdal. Qua tijden zijn die te doen. De afstand daar tussen is bijna te lopen, maximaal 2 KM van elkaar af. Voor de rest is volgens mij het tijdschema en de KP's dusdanig gekozen dat je of als een dwaas moet rijden en maximaal 8 a 10 auto's kunt zien, of moet switchen tussen 2 KP's

Ligtenberg en Notter worden niet achter elkaar gereden, Jan Erik! Dat wordt wel heel erg lang wachten op Ligtenberg dan :wink:

Zelf vind ik Ligtenberg niet zo geweldig om te kijken. Of je moet van 500 HR into 500 HL houden.. :roll:

Ach, tel bij elke KP startijd 100 a 110 minuten actie bij op, ik doe alles op de fiets en dan blijft er weing tijd over om thuis even een bakkie te doen. en anders is de service ook nog binnen een kilometer, ik blijf mooi switchen tussen Notter/Zuna, de service en Ligtenbergerdijk, dit zit allemaal in een cirkel van 2 km geen gestress met de file's in en rond Nijverdal, mooi met het fietsje en 4 keer het hele startveld. Onverhard, mooi uitzicht. Wat wil een mens nog meer
Jan Erik Rietman

Berichtdoor topsport » do sep 17, 2009 21:07

Jan Erik Rietman schreef:Ach, tel bij elke KP startijd 100 a 110 minuten actie bij op, ik doe alles op de fiets en dan blijft er weing tijd over om thuis even een bakkie te doen. en anders is de service ook nog binnen een kilometer, ik blijf mooi switchen tussen Notter/Zuna, de service en Ligtenbergerdijk, dit zit allemaal in een cirkel van 2 km geen gestress met de file's in en rond Nijverdal, mooi met het fietsje en 4 keer het hele startveld. Onverhard, mooi uitzicht. Wat wil een mens nog meer

Je hebt ook altijd mensen die geluk hebben en bijna aan de proeven wonen......... :lol:
topsport

Berichtdoor getjan » do sep 17, 2009 21:12

official No. 27768 schreef:
Germatech schreef:Wanneer je een pakket kunt bemachtigen, kun je dan in de service en de proeven bezoeken. Moet je dan nog apart betalen voor de proef Luttenberg ?

Gert.

Luttenberg is apart, de rest is MET pakket gratis.

waar staat dat je voor proef Luttenberg moet betalen,
kan het nergens vinden.
getjan

Berichtdoor FerryB » do sep 17, 2009 21:27

Jan Erik Rietman schreef:
Corne schreef:
Jan Erik Rietman schreef:Het meeste overhard zit in de KP Ligtenbergdijk en Zuna die zitten links en rechts tussen Rijssen en Nijverdal. Qua tijden zijn die te doen. De afstand daar tussen is bijna te lopen, maximaal 2 KM van elkaar af. Voor de rest is volgens mij het tijdschema en de KP's dusdanig gekozen dat je of als een dwaas moet rijden en maximaal 8 a 10 auto's kunt zien, of moet switchen tussen 2 KP's

Ligtenberg en Notter worden niet achter elkaar gereden, Jan Erik! Dat wordt wel heel erg lang wachten op Ligtenberg dan :wink:

Zelf vind ik Ligtenberg niet zo geweldig om te kijken. Of je moet van 500 HR into 500 HL houden.. :roll:

Ach, tel bij elke KP startijd 100 a 110 minuten actie bij op, ik doe alles op de fiets en dan blijft er weing tijd over om thuis even een bakkie te doen. en anders is de service ook nog binnen een kilometer, ik blijf mooi switchen tussen Notter/Zuna, de service en Ligtenbergerdijk, dit zit allemaal in een cirkel van 2 km geen gestress met de file's in en rond Nijverdal, mooi met het fietsje en 4 keer het hele startveld. Onverhard, mooi uitzicht. Wat wil een mens nog meer

Nou je dan toch in Zuna woont :wink:

Heb je dan toevallig ook nog andere tips voor spectaculaire punten???
En dan vooral op Notter, ...Want Ligtenberg weet ik wel zo'n beetje alles.
Of je moet iets van het nieuwe stuk van de proef weten :)
ga zo ie zo kijken bij Notter net na de start.
1 van de 2 R-L combinaties.

Greets Ferry, ...
FerryB

Berichtdoor John S. » do sep 17, 2009 21:27

topsport schreef:
Jan Erik Rietman schreef:Ach, tel bij elke KP startijd 100 a 110 minuten actie bij op, ik doe alles op de fiets en dan blijft er weing tijd over om thuis even een bakkie te doen. en anders is de service ook nog binnen een kilometer, ik blijf mooi switchen tussen Notter/Zuna, de service en Ligtenbergerdijk, dit zit allemaal in een cirkel van 2 km geen gestress met de file's in en rond Nijverdal, mooi met het fietsje en 4 keer het hele startveld. Onverhard, mooi uitzicht. Wat wil een mens nog meer

Je hebt ook altijd mensen die geluk hebben en bijna aan de proeven wonen......... :lol:

Wij wonen ook tijdelijk in die buurt, morgen met de camper naar camping Noetselerberg en vanuit daar Notter en Rijssen op de MTB.
John S.

Berichtdoor Jan Erik Rietman » do sep 17, 2009 21:35

FerryB schreef:
Jan Erik Rietman schreef: Ach, tel bij elke KP startijd 100 a 110 minuten actie bij op, ik doe alles op de fiets en dan blijft er weing tijd over om thuis even een bakkie te doen. en anders is de service ook nog binnen een kilometer, ik blijf mooi switchen tussen Notter/Zuna, de service en Ligtenbergerdijk, dit zit allemaal in een cirkel van 2 km geen gestress met de file's in en rond Nijverdal, mooi met het fietsje en 4 keer het hele startveld. Onverhard, mooi uitzicht. Wat wil een mens nog meer

Nou je dan toch in Zuna woont :wink:

Heb je dan toevallig ook nog andere tips voor spectaculaire punten???
En dan vooral op Notter, ...Want Ligtenberg weet ik wel zo'n beetje alles.
Of je moet iets van het nieuwe stuk van de proef weten :)
ga zo ie zo kijken bij Notter net na de start.
1 van de 2 R-L combinaties.

Greets Ferry, ...

Ik kijk altijd het stuk onverhard in Notter,eerst flauw links op snelheid en dan r/l op het harde gravel. Voor de rest is het dit jaar bijna allemaal verhard.

Ligtenbergerdijk, helemaal in het centrum van de KP, gaan ze van het onverhard in een lange doordraaier links op onverhard en dan rechts op het asfalt.(rechts van het woord Norkerij in het boekje) die is wel mooi, tevens kun je ze daar een 2 a 3-tal keren zien (de mais staat ietwat in de weg)
Jan Erik Rietman

Berichtdoor official No. 27768 » do sep 17, 2009 21:44

Jan Erik Rietman schreef:...... dat je of als een dwaas moet rijden en maximaal 8 a 10 auto's kunt zien....

Dat is zowiezo niet echt de bedoeling....Denk aan het extra blauw op straat :roll:
Het veld is zo divers en mooi, ik zou zeggen blijf eens staan!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor bassietjuh » vr sep 18, 2009 6:57

Jan Erik Rietman schreef:Vrijdag is het gewoon 4 KP's achter elkaar, zonder service er tussen. voorzichtig dus met de banden, of er een aantal hier en daar in de sloot leggen. Ik denk dat er zijn die veel tijd hier gaan verliezen.

ze hoeven niet voorzichteg met de banden tedoen
ze mogen een keer op hellendoorn banden wisselen :wink:
bassietjuh

Berichtdoor Jasper Kok » vr sep 18, 2009 7:05

Mischien een domme vraag maar komen de auto's na de start bij de manege op zaterdag morgen weer terug op het service terrein alvorens ze naar kp 5 gaan?
Jasper Kok

Berichtdoor bassietjuh » vr sep 18, 2009 7:07

Jasper Kok schreef:Mischien een domme vraag maar komen de auto's na de start bij de manege op zaterdag morgen weer terug op het service terrein alvorens ze naar kp 5 gaan?

ja dat doen ze wel om 9:01 starten ze en daarna weer naar de service en dan starten ze om 9:55 op kp5
bassietjuh

Berichtdoor marijn12 » vr sep 18, 2009 7:17

doet van merkesteijn jr nouw wel mee of niet

want hij staat wel op de startlijst van het infopakket :?:
marijn12

Berichtdoor antoine » vr sep 18, 2009 7:31

Zit ik me een beetje voor te bereiden, blijkt de service maar 7 km van mijn vakantiehuisje te zijn. :)
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden