Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor F1mechanic » vr sep 18, 2009 11:43

pedduhwick schreef:Ik kwam dit nog tegen zojuist op internet, het zo dus kunnen dat Nijverdal nog slechter bereikbaar is zaterdag!!!

NIJVERDAL - De Nijverdalse ondernemer Joop van Keulen dreigt zaterdagmiddag te zorgen voor een verkeerschaos in het centrum van Nijverdal.

Hij is woedend over het gemeentelijk voornemen om op termijn de kruising Van den Bergsweg-Boomcateweg definitief af te sluiten. Dit staat in het Hellendoornse Mobiliteitsplan, dat woensdagavond in de raadscommissie Grondgebied werd besproken.

In zijn inspraakreactie stelde Van Keulen dat deze kruising voor hem, veel van zijn bijna vierhonderd medewerkers en de diverse hulpdiensten de snelste toegangsweg tot industrieterrein 't Lochter is. Hij gaf verkeerswethouder Wilma Paalman tot vanmiddag 17.00 uur de tijd dit omstreden onderdeel uit het Mobiliteitsplan te halen en dreigde anders op zaterdagmiddag een verstrekkende protestactie uit te voeren. Dat protest blijkt te bestaan uit het de weg opsturen van zijn gehele wagenpark.

bron: tctubantia.nl

Hebben we je met z'n allen genegeerd........ :wink:
F1mechanic

Berichtdoor @rjannn » vr sep 18, 2009 11:44

Erik de Wild schreef:
@rjannn schreef:
Mevo schreef:
F1mechanic schreef:Heb ik dat nu goed gehoord op het 12uur nieuws?

Verkeer morgen misschien lamgelegd in Nijverdal door ondernemer die met gemeente in de clinch ligt? :shock:

Inderdaad. Ik hoorde het ook.
De beste meneer wil voor vanmiddag 5 uur wat horen van de gemeente anders zet hij zijn vrachtwagens in het centrum van Nijverdal :?
http://rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=101515

Zulke dingen doe je alleen als je geen rally fanaat bent,zulke spoort nie! :wink: Ga er van uit dat wel goed komt!

Van Keulen is echt wel met de rallysport begaan. Maar het zal hem op dit moment jeuken wie er onder moet lijden, het gaat om (het voortbestaan van?) zijn onderneming.

Maar wat kunnen de rally supporters er aan doen dan?Niks toch? Doe het dan op een andere dag!
@rjannn

Berichtdoor dalenbart » vr sep 18, 2009 11:51

Ik denk dat hij deze datum heeft gekozen omdat de impact dan groter is dan als je het bijvoorbeeld een week later doet.
Wij rally supporters kunnen er niks aan doen maar voor hem is zijn onderneming denk ik belangrijker dan andere mensen op dit moment
dalenbart

Berichtdoor @rjannn » vr sep 18, 2009 11:53

Dat ben ik helemaal met je eens,maar ik bedoel dat hij voorgaande jaren ook geen last heeft gehad....
@rjannn

Berichtdoor F1mechanic » vr sep 18, 2009 12:08

Volgens mij heeft hij er ook geen last van. Hij gebruikt de rally om een issue met de gemeente af te dwingen.pedduhwick schreef:
Quote:
NIJVERDAL - De Nijverdalse ondernemer Joop van Keulen dreigt zaterdagmiddag te zorgen voor een verkeerschaos in het centrum van Nijverdal.

Hij is woedend over het gemeentelijk voornemen om op termijn de kruising Van den Bergsweg-Boomcateweg definitief af te sluiten. Dit staat in het Hellendoornse Mobiliteitsplan, dat woensdagavond in de raadscommissie Grondgebied werd besproken.

bron: tctubantia.nl
F1mechanic

Berichtdoor FocusMSD » vr sep 18, 2009 12:17

pedduhwick schreef:
FocusMSD schreef:Vanmorgen vroeg is voor mij de rally al begonnen.Rond 7.30 hoorde ik vanuit de stal een zachte brom opkomen.Keek door een raam naar buiten,en ja hoor.Daar waren ze.De auto's uit de stallen van Weverssport.In kolonne ,5 stuks.Het mooiste kwam nog.De aanblik van de 5 auto's in de ochtendzon half in de laaghangende mist,rijdend over de provinciale weg richting Rijssen.Jammer Niek,volgens mij was dit een plaatje geweest dat eens in de zoveel tijd voorkomt.Bij deze aanblik gaat echt menig rallyliefhebbershart sneller slaan. :lol: :lol: :lol: :lol:

Waarom geen foto's! :shock: :(
Als ik dit had geweten was ik gaan kijken :P

Ik heb tussen de koeien niet standaard m,n fototoestel paraat én zo vroeg had ik ze nog niet verwacht :lol: :lol: :oops:
Afbeelding
FocusMSD

Hellendoorn rally

Berichtdoor gert vlieger » vr sep 18, 2009 12:22

Laten we met zijn allen hopen dat die ondernemer van zijn plannen afziet.

wij kennen hem niet, wij snappen dat er zaken spelen die opgelost moeten worden, maar laten we dit buiten de Hellendoorn rally omdoen. :!:

wij kijken al zo lang uit naar deze rally en met ons nog veel meer dus meneer de ondernemer u leest dit vast niet maar: gebruik ons niet om Uw problemen op te lossen!!!

verder wensen wij iedereen veel kijk plezier , mooi weer en een mooie rally toe :D :)
gert vlieger

Berichtdoor matador » vr sep 18, 2009 12:31

Idd vind ik ook. Het zou jammer zijn als het hele verkeer vast komt te staan.

Trouwens, waar is vandaag de mooiste plek om de rally te zien? Zijn er spectaculaire bochten?
matador

Re: Hellendoorn rally

Berichtdoor romar » vr sep 18, 2009 12:35

gert vlieger schreef:Laten we met zijn allen hopen dat die ondernemer van zijn plannen afziet.

wij kennen hem niet, wij snappen dat er zaken spelen die opgelost moeten worden, maar laten we dit buiten de Hellendoorn rally omdoen. :!:

wij kijken al zo lang uit naar deze rally en met ons nog veel meer dus meneer de ondernemer u leest dit vast niet maar: gebruik ons niet om Uw problemen op te lossen!!!

verder wensen wij iedereen veel kijk plezier , mooi weer en een mooie rally toe :D :)

Tis zelfs al op het nieuws :cry: :cry:
Hoop dat de organisatie misschien iets kan wijzigen dat alles gewoon blijft en er geen gezeur komt!!!
romar

Berichtdoor cor » vr sep 18, 2009 13:03

zo net weer thuis van uit rijssen het was al gezellig druk mooi om te zien dat iedereen zich voorbereid iedereen succes
cor

Berichtdoor pedduhwick » vr sep 18, 2009 13:41

Zo net terug van de service & de keuring.
Wevers, vd Heuvel, v Eldik & de KTF mannen pakken allen groots uit, als je daar loopt heb je zo het gevoel van, ik ben in een WRC rally terecht gekomen :shock: :D

Wat me verder opviel, Tsjoen met een creme/witte achterklep dus een 'nieuwe' en verder veel cameraatjes op de auto's! Hopen dat Frank mooie beelden maakt voor as zondag, hij was overigens net al op de service :wink:
pedduhwick

Berichtdoor DENNIS75 » vr sep 18, 2009 13:46

pedduhwick schreef:Zo net terug van de service & de keuring.
Wevers, vd Heuvel, v Eldik & de KTF mannen pakken allen groots uit, als je daar loopt heb je zo het gevoel van, ik ben in een WRC rally terecht gekomen :shock: :D

Wat me verder opviel, Tsjoen met een creme/witte achterklep dus een 'nieuwe' en verder veel cameraatjes op de auto's! Hopen dat Frank mooie beelden maakt voor as zondag, hij was overigens net al op de service :wink:

Wat mij opviel was dat Huzink "gewoon" met de skoda komt. En ik kreeg het idee dat de economische crisis dit weekend aan Hellendoorn voorbij gaat, als je ziet wat er voorbij kwam. ik zal even wat foto's posten.
DENNIS75

geen ellende met vervoer!!!

Berichtdoor Ruudje » vr sep 18, 2009 14:57

NIJVERDAL - De Nijverdalse ondernemer Joop van Keulen houdt zaterdag zijn 70 bedrijfsauto's in de garage en gaat geen rondjes door het dorp rijden om een verkeerschaos te ontketenen. Van Keulen had er mee gedreigd, uit protest tegen het afsluiten van de Van Bergsweg voor het gemotoriseerd verkeer. Daar heeft hij last van, zegt hij. Rond twee uur ging het gemeentebestuur in op een uitnodiging van Van Keulen om de zaak te bespreken. De ondernemer zag daarop af van actie, maar blijft tegen de afsluiting.

Nou dat is weer een zorg minder!!!
Ruudje

Berichtdoor Sander D. » vr sep 18, 2009 15:25

Vraagje aan de doorgewinterde Hellendoorn-bezoekers: is het informatiepakket ook bij de ingang van het serviceterrein te koop (en zo ja, vanaf hoe laat gaat zaterdagochtend het serviceterrein open?) ?

Alvast dank !

Een Hellendoorn-newbie :wink:
Sander D.

Berichtdoor official No. 27768 » vr sep 18, 2009 15:32

Ik heb Tjoen gemist bij de keuring...of ging hij pas heel laat? Iemand?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden