Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
dalenbart schreef:zie dat kp4 geannuleerd is vanwege het ongeluk van van Losser.
Allereerst natuurlijk het beste aan beide toegewenst.
Dit is alweer de 2e keer in volgens mij 3 wedstrijden voor hun dat ze er vroegtijdig uitliggen. (Vechtdal rallysprint kp4 Dalen)
Maar dat zou dus betekenen met neutralisatie van kp2 dat alleen kp 1 en kp3 meegeteld gaan worden vandaag?
Oftewel Tsjoen en Wevers staan dan nog gelijk
dalenbart schreef:zie dat kp4 geannuleerd is vanwege het ongeluk van van Losser.
Dit is alweer de 2e keer in volgens mij 3 wedstrijden voor hun dat ze er vroegtijdig uitliggen. (Vechtdal rallysprint kp4 Dalen)
Maar dat zou dus betekenen met neutralisatie van kp2 dat alleen kp 1 en kp3 meegeteld gaan worden vandaag?
whemink schreef:dalenbart schreef:zie dat kp4 geannuleerd is vanwege het ongeluk van van Losser.
Hoezo? KP 2 telt gewoon mee hoor, dus tussenstand na vandaag Tsjoen, Eldik, Wevers.
whemink schreef:dalenbart schreef:nu staat op rallytiming dat de 1e auto om 22:32 start? dan zal de auto van van losser dus al weg zijn daar
Ja, de 1e auto van de wachtenden.
dalenbart schreef:whemink schreef:dalenbart schreef:zie dat kp4 geannuleerd is vanwege het ongeluk van van Losser.
Hoezo? KP 2 telt gewoon mee hoor, dus tussenstand na vandaag Tsjoen, Eldik, Wevers.
ok dan heb ik da fout..
maar kp4 start nu wel gewoon volgens rallytiming
RobertGTT schreef:Frevo schreef:De server hier begint ook te roken of niet? Ik krijg allemaal vreemde dingen op mijn scherm![]()
Ej Fred, gaa's slapen! Morgen vroeg op man!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten