Jan Erik Rietman schreef:tukkertje schreef:Bert van Losser is naar Zwolle gebracht. Lijkt er ernstig uit te zien.
Bron? Eerst leek het toch mee te vallen??
er word nog steeds gezegd dat hij wel aanspreekbaar is en was verder is er niks bekend !!!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan Erik Rietman schreef:tukkertje schreef:Bert van Losser is naar Zwolle gebracht. Lijkt er ernstig uit te zien.
tukkertje schreef:Jeffrey schreef:Hier een bericht om gelijk alle ´´onzin´´ berichten uit de wereld te helpen bert zn dochter is mijn collega en die belde mij zojuist en ze zei dat ze 2,5 uur bezig waren geweest om bert te stabiliseren en dat hij 10 minuten geleden van ''een'' ziekenhuis naar het ziekenhuis van zwolle vervoert verder weet de familie zelf ook nog niets! bert zn vrouw is op dit moment onderweg naar het ziekenhuis van zwolle.
Nou, klopt dus niet. Is om 10 uur gebeurd en het is nu half 12. Bert is al in het ziekenhuis. Heb net zijn broer gesproken.
Hopelijk valt het nog mee.
leor888 schreef:Wie weet het meest en heeft de beste bronnen wedstrijd..
Hopen dat het allemaal goed afloopt in elk geval.
ps ongeluk gebeurde op proef 2, ongeveer 45 minuten na de eerste auto op de proef. Dus ruim voor 21 uur lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten