Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
Hij is uitgevallen, al was de reden een half uur geleden (toen ze het melden bij rallyradio) nog niet bekend.
rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
Hij is uitgevallen, al was de reden een half uur geleden (toen ze het melden bij rallyradio) nog niet bekend.
Jaccoooo schreef:rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
ze hadden problemen met de bak,hoorde ik toen ze de laatste x service hadden,misschien dat dat de reden is?
aj seppenwoolde schreef:is er al meer bekent hoe het met bert van losser is ?
opelpower schreef:Jaccoooo schreef:rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
ze hadden problemen met de bak,hoorde ik toen ze de laatste x service hadden,misschien dat dat de reden is?
Op KP15 klonk de Manta goed en gang zat er goed in, lekker dwars op onverhard..Echt jammer!:(
tukkertje schreef:aj seppenwoolde schreef:is er al meer bekent hoe het met bert van losser is ?
Situatie stabiel. Been verbrijzeld, voet gebroken, gekneusde longen, rugletsel, kaak gebroken.
Positief is dat hij zijn tenen kan bewegen.
jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten,
opelpower schreef:JB verlagingssets schreef:Equipe Frans Bremmer Mark Bent op laatste proef in de sloot!! Erg jammer.
Das raar dan, op KP15 onverhard leken ze 100% op ''safe'' te rijden, was er niet echt mee aan't trappen daar..
Jaccoooo schreef:opelpower schreef:Jaccoooo schreef:rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
Op KP15 klonk de Manta goed en gang zat er goed in, lekker dwars op onverhard..Echt jammer!:(
ook in de sloot hoor ik net van Chris
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten