Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kolkie » za sep 19, 2009 18:50

Swaanen toch nog uitgevallen? Zou jammer zijn van de minutenlange inspanningen van het publiek om 'm uit de mais/greppel te krijgen, inclusief blessure bij 1 persoon ten gevolge hiervan :(
kolkie

Berichtdoor opelpower » za sep 19, 2009 18:59

JB verlagingssets schreef:He Johan, Waar is Braunius met de kadett gebleven in de uitslag?? Kwam op proef 16 nog wel langs??

Jaccoooo schreef:
opelpower schreef:
Jaccoooo schreef:
rally-idioot schreef:
opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????

Hij is uitgevallen, al was de reden een half uur geleden (toen ze het melden bij rallyradio) nog niet bekend.

ze hadden problemen met de bak,hoorde ik toen ze de laatste x service hadden,misschien dat dat de reden is?

Op KP15 klonk de Manta goed en gang zat er goed in, lekker dwars op onverhard.. :D Echt jammer!:(

ook in de sloot hoor ik net van Chris

hmm das echt zuur:( 't ging echt geweldig:D blijft mooi die Opel's(Y)
opelpower

Berichtdoor Pruttel » za sep 19, 2009 19:18

Van Eldik heeft nog versnellingsbak, stuurhuis en koppeling gewisseld in 10 minuten! :shock:

Boutjes los, klik klik, boutjes vast...
Pruttel

Berichtdoor Sjeik1981 » za sep 19, 2009 19:25

Wat een mooie Rally van Hellendoorn, Lekker warm gisteravond KP2 gezien, met helaas alle gevolgen van dien. Al is hier al genoeg over gesproken.

Vanochten KP5 op een mooie asfaltbocht haaks links, met daarvoor een lang rechtstuk. Waar Hans Weijs ontzettend hard kwam aanrijden. Wat jaagt hij die C2 gruwelijk in toeren, onwies.......

Vervolgens KP8 gedaan toen op een andere plek gestaan langs een gravelpad in verlengde van de grote weg. Supergaaf punt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel publiek. Met een bekende Nederlander ertussen (lees Gertjan Verbeek), mooi punt gezien, een heel veel stof en split (steentjes). Ik denk dat de organisatie hier watertandend moet hebben gestaan (als ze er stonden).

Vervolgens de topafsluiting KP Lichtenberg. Vanaf zandpad/weg haaks links into asfalt. Na ongeveer 3 autos lag er al een zandwal van zowat 30 tot 50 cm, dit werd meer en meer uitgereden. Klein foutje van Hans Weijs jr. welke hij ontzettend goed (en dat is nog lichtjes uitgedruk) wist te redden. Wel kregen meerdere, incluis mijzelf, een zandbak over ons heen. Daarna was de energie op en naar huis gegaan. In totaal ronde 800 a 900 foto`s gemaakt, dus dat wordt nog ff doorpluizen...

Iedereen de groeten en tot volgende wedstrijd, Barneveld wss.
Sjeik1981

Berichtdoor jeroenvdheiden » za sep 19, 2009 19:25

Han_RS_Cos schreef:
jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten,

Hij was nog niet op temperatuur dan? Reguliere werkingstemperaturen voor turboladers liggen al boven de 1000°. :wink:

Hij vertrouwde het nie,

Heeft 2 alarmfases van de computer genegeerd, de 3e vond ie toch te eng en heeft de auto aan de kant gezet.
jeroenvdheiden

Berichtdoor jeroenvdheiden » za sep 19, 2009 19:28

Sjeik1981 schreef:Wat een mooie Rally van Hellendoorn, Lekker warm gisteravond KP2 gezien, met helaas alle gevolgen van dien. Al is hier al genoeg over gesproken.

Vanochten KP5 op een mooie asfaltbocht haaks links, met daarvoor een lang rechtstuk. Waar Hans Weijs ontzettend hard kwam aanrijden. Wat jaagt hij die C2 gruwelijk in toeren, onwies.......

Vervolgens KP8 gedaan toen op een andere plek gestaan langs een gravelpad in verlengde van de grote weg. Supergaaf punt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel publiek. Met een bekende Nederlander ertussen (lees Gertjan Verbeek), mooi punt gezien, een heel veel stof en split (steentjes). Ik denk dat de organisatie hier watertandend moet hebben gestaan (als ze er stonden).

Vervolgens de topafsluiting KP Lichtenberg. Vanaf zandpad/weg haaks links into asfalt. Na ongeveer 3 autos lag er al een zandwal van zowat 30 tot 50 cm, dit werd meer en meer uitgereden. Klein foutje van Hans Weijs jr. welke hij ontzettend goed (en dat is nog lichtjes uitgedruk) wist te redden. Wel kregen meerdere, incluis mijzelf, een zandbak over ons heen. Daarna was de energie op en naar huis gegaan. In totaal ronde 800 a 900 foto`s gemaakt, dus dat wordt nog ff doorpluizen...

Je vergeet er 1, gert-jan verbeerk was in gezelschap van assistenttrainer: Henri Kruzen ;)
jeroenvdheiden

Berichtdoor Pruttel » za sep 19, 2009 19:28

Ik haal er geen auto uit: :(

<knip>
(hoeft niet alleen Hein te zijn, kan ook de huisadvocaat zijn)
Pruttel

Berichtdoor jeroenvdheiden » za sep 19, 2009 19:29

Pruttel schreef:Ik haal er geen auto uit: :(

[/img]

Heintje komt zo, heintje komt zo. heintje komt zo, eventjes geduld nog want....

(meerdere hebbe gister deze foto al geplaatst)
jeroenvdheiden

Berichtdoor Henry » za sep 19, 2009 19:31

het metaal vakundig door de brandweer verwijdert rond de rijder
Henry

Berichtdoor Wolter » za sep 19, 2009 19:43

Mooie rally, lekker weer, giga doorkomst van Wevers gezien op Lichtenberg.
Erg vervelend en triest van het ongeluk (waar iedereen om geheimzinnig doet, maar op maarkelsnieuws.nl, rtvoost.nl en tctubantia.nl staan ook de foto's). En daarom: Bert en Marc: sterkte!
Wolter

Berichtdoor Sjeik1981 » za sep 19, 2009 19:43

jeroenvdheiden schreef:
Sjeik1981 schreef:Wat een mooie Rally van Hellendoorn, Lekker warm gisteravond KP2 gezien, met helaas alle gevolgen van dien. Al is hier al genoeg over gesproken.

Je vergeet er 1, gert-jan verbeek was in gezelschap van assistenttrainer: Henri Kruzen ;)

Die had ik dan niet herkend, maar goed..... Je komt altijd wel "bekende Nederlanders" tegen, vorig jaar Berend Venenberg, maar dat is weer wat anders... moet ik zeggen.

edit: Wolter ik ben het helemaal met je eens, maar het probleem is dat er veel onwaarheden worden verteld en dat is vaak nog wel het grootste probleem. Maar goed, zoals ik al eerder gezegd er is genoeg over gesproken, we mogen nog van geluk spreken dat het met Bert nu goed gaat
Sjeik1981

Berichtdoor Jaccoooo » za sep 19, 2009 19:53

JB verlagingssets schreef:He Johan, Waar is Braunius met de kadett gebleven in de uitslag?? Kwam op proef 16 nog wel langs??

geen idee Fred,op rallytiming staat dat ie na kp 14 is uitgevallen
Jaccoooo

Berichtdoor opelpower » za sep 19, 2009 19:58

Jaccoooo schreef:

geen idee Fred,op rallytiming staat dat ie na kp 14 is uitgevallen

Geen geweldige rally dus voor de jongens van Noordemors Motorsport..
opelpower

Berichtdoor erikjan » za sep 19, 2009 20:07

ik kwam op de laatste KP (in het publiek) een bekende NL autosporter tegen: Patrick Huisman...

ik zou hem graag een keer in een WRC zien rijden, misschiet iets voor de Euregio ?
erikjan

Berichtdoor Jan » za sep 19, 2009 20:10

Altena ging op kp 14 (2e keer Ligtenberg) wel heel raar van de weg: Bij het aanremmen van een bijna haaks rechts, op onverhard, stuurde hij zo de sloot in...

Van horen zeggen dat het stuur hem uit de handen was geschoten. Vast tijdens de Scandinavian Flick :roll:

Verder een SUPER dag gehad! Het geluid van die auto's klinkt wel 100 maal mooier in dit prachtige Twentse landschap! :mrgreen:
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden