Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JB verlagingssets schreef:He Johan, Waar is Braunius met de kadett gebleven in de uitslag?? Kwam op proef 16 nog wel langs??Jaccoooo schreef:opelpower schreef:Jaccoooo schreef:rally-idioot schreef:opelpower schreef:Wie weet hoe het zit met Altena in de Manta?. Ik heb hem net zien langskomen op KP15, maar vanaf KP14 geen tijden meer van hem op rallytiming????
Hij is uitgevallen, al was de reden een half uur geleden (toen ze het melden bij rallyradio) nog niet bekend.
ze hadden problemen met de bak,hoorde ik toen ze de laatste x service hadden,misschien dat dat de reden is?
Op KP15 klonk de Manta goed en gang zat er goed in, lekker dwars op onverhard..Echt jammer!:(
ook in de sloot hoor ik net van Chris
Han_RS_Cos schreef:jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten,
Hij was nog niet op temperatuur dan? Reguliere werkingstemperaturen voor turboladers liggen al boven de 1000°.
Sjeik1981 schreef:Wat een mooie Rally van Hellendoorn, Lekker warm gisteravond KP2 gezien, met helaas alle gevolgen van dien. Al is hier al genoeg over gesproken.
Vanochten KP5 op een mooie asfaltbocht haaks links, met daarvoor een lang rechtstuk. Waar Hans Weijs ontzettend hard kwam aanrijden. Wat jaagt hij die C2 gruwelijk in toeren, onwies.......
Vervolgens KP8 gedaan toen op een andere plek gestaan langs een gravelpad in verlengde van de grote weg. Supergaaf punt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel publiek. Met een bekende Nederlander ertussen (lees Gertjan Verbeek), mooi punt gezien, een heel veel stof en split (steentjes). Ik denk dat de organisatie hier watertandend moet hebben gestaan (als ze er stonden).
Vervolgens de topafsluiting KP Lichtenberg. Vanaf zandpad/weg haaks links into asfalt. Na ongeveer 3 autos lag er al een zandwal van zowat 30 tot 50 cm, dit werd meer en meer uitgereden. Klein foutje van Hans Weijs jr. welke hij ontzettend goed (en dat is nog lichtjes uitgedruk) wist te redden. Wel kregen meerdere, incluis mijzelf, een zandbak over ons heen. Daarna was de energie op en naar huis gegaan. In totaal ronde 800 a 900 foto`s gemaakt, dus dat wordt nog ff doorpluizen...
Iedereen de groeten en tot volgende wedstrijd, Barneveld wss.
Pruttel schreef:Ik haal er geen auto uit:![]()
[/img]
jeroenvdheiden schreef:Sjeik1981 schreef:Wat een mooie Rally van Hellendoorn, Lekker warm gisteravond KP2 gezien, met helaas alle gevolgen van dien. Al is hier al genoeg over gesproken.
Vanochten KP5 op een mooie asfaltbocht haaks links, met daarvoor een lang rechtstuk. Waar Hans Weijs ontzettend hard kwam aanrijden. Wat jaagt hij die C2 gruwelijk in toeren, onwies.......
Vervolgens KP8 gedaan toen op een andere plek gestaan langs een gravelpad in verlengde van de grote weg. Supergaaf punt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel publiek. Met een bekende Nederlander ertussen (lees Gertjan Verbeek), mooi punt gezien, een heel veel stof en split (steentjes). Ik denk dat de organisatie hier watertandend moet hebben gestaan (als ze er stonden).
Vervolgens de topafsluiting KP Lichtenberg. Vanaf zandpad/weg haaks links into asfalt. Na ongeveer 3 autos lag er al een zandwal van zowat 30 tot 50 cm, dit werd meer en meer uitgereden. Klein foutje van Hans Weijs jr. welke hij ontzettend goed (en dat is nog lichtjes uitgedruk) wist te redden. Wel kregen meerdere, incluis mijzelf, een zandbak over ons heen. Daarna was de energie op en naar huis gegaan. In totaal ronde 800 a 900 foto`s gemaakt, dus dat wordt nog ff doorpluizen...
Iedereen de groeten en tot volgende wedstrijd, Barneveld wss.
Je vergeet er 1, gert-jan verbeek was in gezelschap van assistenttrainer: Henri Kruzen
JB verlagingssets schreef:He Johan, Waar is Braunius met de kadett gebleven in de uitslag?? Kwam op proef 16 nog wel langs??
Jaccoooo schreef:JB verlagingssets schreef:He Johan, Waar is Braunius met de kadett gebleven in de uitslag?? Kwam op proef 16 nog wel langs??
geen idee Fred,op rallytiming staat dat ie na kp 14 is uitgevallen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten