Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Loabarg schreef:R.S. schreef:De rally wordt op een openbare weg verreden, dus eigenlijk is het grote flauwe kul dat je dan entree gaat vragen, ik vindt, dit niet normaal, dit is mijn standpunt, en wat jullie daar van vinden moeten jullie zelf weten
Je moest eens weten wat het kost om alles te organiseren en na de rally weer op orde te krijgen, dan is 5 euri nog een koopje
official29111 schreef:Het was toch al met al weer een geslaagd evenement. Als je bedenkt dat er een compleet nieuw organisatiecommité gevormd moest worden.
Voor volgend jaar zijn er vast nog wel flink wat verbeterpuntjes te bedenken maar die zijn er bij elke rally.
Wat betreft de immer gespannen relatie tussen publiek en officials: het zou voor veel toeschouwers misschien helpen eerst na te denken over het waarom van bepaalde maatregelen. Het heeft niet altijd met veiligheid te maken maar soms ook met eisen van aanwonenden. Als die door het publiek massaal genegeerd worden dan betekent dat in het ergste geval het einde van sommige KP's
Voor officials geldt soms: tel eerst tot tien(geldt overigens ook voor mezelf)
cvgn schreef:Hoorde van verschillende mensen dat het publiek na de crash wel erg dichtbij stond (op zo'n 20 meter).
Ze hadden toch door een lint te spannen het publiek verder naar achter kunnen zetten. Werkt het publiek dan niet mee kan je altijd nog hulptropen inschakelen, die waren er volgens de beelden genoeg.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
Hein schreef:cvgn schreef:Hoorde van verschillende mensen dat het publiek na de crash wel erg dichtbij stond (op zo'n 20 meter).
Ze hadden toch door een lint te spannen het publiek verder naar achter kunnen zetten. Werkt het publiek dan niet mee kan je altijd nog hulptropen inschakelen, die waren er volgens de beelden genoeg.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
Ik denk dat die hulptroepen wel wat anders te doen hadden, Carine. Ik stond 300 meter verder en de paniek/reddeloosheid was alom. Wij zijn bewust niet naar de plaats van de crash gelopen.
Ik heb het vrijdagavond ook al in dit topic gezet: het respect is in de huidige maatschappij soms ver te zoeken. Velen onder ons snappen niet dat je als toeschouwer bij zoiets alleen maar in de weg kunt lopen.
Helaas heb je altijd sensatiebeluste figuren die beeld- en/of fotomateriaal willen hebben. Daarvoor gaan mensen (in zijn algemeenheid gesproken en niet specifiek dit ongeval) heeeeeel erg ver. Kijk maar naar de foto's die vrijdag al op het forum verschenen en waar de heer in kwestie gisteren nog een snerende opmerking over meende te moeten maken toen de foto opnieuw verwijdert werd door een van de andere mods.
Ook de link naar het filmpje dat Aart geplaatst heeft heb ik verwijdert. Ik weet dat de brandweer alles tijdens een uitruk op foto en video vastlegd, maar ik vindt het ongepast dat ze het klakkeloos toestaan dat beelden en foto's op het net gedumpt worden. Al vraag ik me af in hoeverre ze het tegen kunnen houden.
ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.
opelpower schreef:ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.
Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL.
opelpower schreef:ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.
Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten