Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RG-Rallysport » zo sep 20, 2009 16:06

opelpower schreef:
ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.

Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL :evil: .

Wat betreft het ongeluk van de bmw , heeft frank wel het respect wat sommige niet hebben en wat hier door Hein al meerdere malen aangehaald is. Wat betreft de rest daar is al meer dan genoeg over gezegt ........... :?
RG-Rallysport

Berichtdoor sebas » zo sep 20, 2009 16:07

Het is elke keer hetzelfde ge#### na een rallyreport....

Wees blij dat er rally op tv is!

En anders moet je het zelf beter doen :wink:
sebas

Berichtdoor Campos » zo sep 20, 2009 16:08

opelpower schreef:
ZZR Fan schreef:Op TV Oost vond ik de berichtgeving over beide heren gisteravond wel heel slordig. Nieuwszender onwaardig.

Nou RTL Rally Report dan.. wat een waardeloos programma is dat zeg! Niets over het ongelukt, niets over regionale rijders, alleen die domme WRC rotzooi zoals altijd. Stel kanslozen bij RTL :evil: .

Makkelijke naam om te onthouden, die in je profiel! Hebben je ouders daar lang over na moeten denken?

Ik vond het een prima uitzending met een mooi verslag van de strijd vooraan. Met hele mooie onboards ook.
Netjes dat er niet te ver ingegaan wordt op het ongeluk, is nergens voor nodig.

En de lokale rijders, aan je naam te zien zul je daar de Opels mee bedoelen... boeien! Waarom zijn die beter dan niet-lokale rijders die niet vooraan meedoen?
Bovendien heb ik een hele partij lokale rijders in beeld gezien (Wevers, Huzink, Rene en Dennis Kuipers... :lol: )
Campos

Berichtdoor Holkers » zo sep 20, 2009 16:09

Opel, als je iemand wilt verrot schelden, vul dan even je echte naam in. Is wel zo netjes
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Sanderboy » zo sep 20, 2009 16:10

Campos schreef:
opelpower schreef:

Makkelijke naam om te onthouden, die in je profiel! Hebben je ouders daar lang over na moeten denken?

Ik vond het een prima uitzending met een mooi verslag van de strijd vooraan. Met hele mooie onboards ook.

en dat een dag na het evenement niet te vergeten
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor cvgn » zo sep 20, 2009 16:13

Hein schreef:
Ik denk dat die hulptroepen wel wat anders te doen hadden, Carine. Ik stond 300 meter verder en de paniek/reddeloosheid was alom. Wij zijn bewust niet naar de plaats van de crash gelopen

Bleek achteraf dat er meerdere officials bij zijn gekomen om te helpen, waarom dan niet een lintje spannen is een kleine moeite, je kan zelfs aan enkele mensen uit publiek vragen om even te helpen.

Maarja gebeurt is gebeurt.
Hopelijk herstellen de mannen alletwee van deze toch wel zware crash en blijven we voor de resterende 2 rally's in Nederland bespaart van dit soort ongelukken.

Heel veel sterkte nog aan de equipe, familie en serviceteams en natuurlijk niet te vergeten de officials ter plekke, want die vergeten sommige wel eens, ook bij hun komt zoiets hard aan.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor henk » zo sep 20, 2009 16:15

opelpower schreef:

tis ook nooit goed he!
ik vind dat Frank er juist verstandig aan heeft gedaan om niets over het ongeval te vermelden.
rallyreport is ook een programma om de "leken" een kijkje in de rallysport te bieden. dat doe je naar mijn mening niet door ernsige ongevallen te gaan uitlichten maar juist door fraaie beelden te tonen van een evenement.
Frank, netjes gedaan!
henk

Berichtdoor RallyeRichard » zo sep 20, 2009 16:18

1000% procent mee eens Henk!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor ZZR Fan » zo sep 20, 2009 16:18

henk schreef:
opelpower schreef:

tis ook nooit goed he!
ik vind dat Frank er juist verstandig aan heeft gedaan om niets over het ongeval te vermelden.
rallyreport is ook een programma om de "leken" een kijkje in de rallysport te bieden. dat doe je naar mijn mening niet door ernsige ongevallen te gaan uitlichten maar juist door fraaie beelden te tonen van een evenement.
Frank, netjes gedaan!

Dan moet je één lijn trekken en ook de crash van Kuipers/Hissink in de Sezoens niet vermelden, maar dan komt het bekende praatje weer naar boven. Ik vind het niet erg goed afgewerkt van Frank, het kon wel wat netter.

Daarnaast vind ik dat je zowel de lasten als de lusten moet vermelden, maar goed. Het is commerciële tv, dat begrijp ik hier nog wel.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor antoine » zo sep 20, 2009 16:20

Vandaag naast de Toppers ook nog Tobbers gezien.
Zal Jasper ook zo 'aardig' zijn geweest wanneer iemand anders in de 0 reed? :wink:
antoine

Berichtdoor henk » zo sep 20, 2009 16:25

ZZR Fan schreef:
henk schreef:
opelpower schreef:

tis ook nooit goed he!
Frank, netjes gedaan!

Dan moet je één lijn trekken en ook de crash van Kuipers/Hissink in de Sezoens niet vermelden, maar dan komt het bekende praatje weer naar boven. Ik vind het niet erg goed afgewerkt van Frank, het kon wel wat netter.

Daarnaast vind ik dat je zowel de lasten als de lusten moet vermelden, maar goed. Het is commerciële tv, dat begrijp ik hier nog wel.

iedereen maakt fouten....
misschien heeft Frank daar juist van geleerd!
fouten heb ik genoeg gezien deze aflevering, daar hoort een zwaar ongeval wat mij betreft niet bij.
henk

Berichtdoor henk » zo sep 20, 2009 16:26

antoine schreef:Vandaag naast de Toppers ook nog Tobbers gezien.
Zal Jasper ook zo 'aardig' zijn geweest wanneer iemand anders in de 0 reed? :wink:

denk dat het Jasper geen ene reet uitmaakt wie er op dat moment in de 0 auto rijd :wink:
henk

Berichtdoor richard ST » zo sep 20, 2009 16:35

rtl rallyreport :wink: :wink:

supppppppppperrrrrrrrrrrrr
richard ST

Berichtdoor Arjan19 » zo sep 20, 2009 16:36

henk schreef:
antoine schreef:Vandaag naast de Toppers ook nog Tobbers gezien.

denk dat het Jasper geen ene reet uitmaakt wie er op dat moment in de 0 auto rijd :wink:

Vond het wel een geniale opmerking van jasper :)
Arjan19

Berichtdoor crx303 » zo sep 20, 2009 17:47

Waarom is Van Lieshout eigenlijk niet gestart zaterdag?
crx303

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden