maar hij gaat zeker door
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ceesford schreef:gaat die rally eigenlijk wel door ? in de lokale media zie je helemaal nada noppes staan.........
iemand een idee ?
ceesford schreef:de site laat anders ook niet veel nieuws zien, zeker de inschrijvingen helemaal niet !
ferry bakker schreef:Navigator Gezocht.
Voor de NederlandRally zoeken we een Navigator voor zeer unieke auto BMW 2002 Tii zeer dikke driftende auto. Navigator-licentie niet nodig, dus een super kans om zonder licentie eens mee te rijden. Auto rijdt mee in Demo rally !!!
Maar zeer zeker een van de mooiste auto in deze klasse.
Financieele inbreng wel vereist.
Om deze auto ( filmpje ) te bekijken kijk even op WWW.RALLYTEAMS.NL en info even PB of mail ferry-bakker@hotmail.com
JB verlagingssets schreef:Hallo Ferry,
Rijdt jij dan mee met de Slowly Sideways?? Ik dacht dat deze dit jaar in Barneveld niet aan de start zouden komen??ferry bakker schreef:Navigator Gezocht.
Voor de NederlandRally zoeken we een Navigator voor zeer unieke auto BMW 2002 Tii zeer dikke driftende auto. Navigator-licentie niet nodig, dus een super kans om zonder licentie eens mee te rijden. Auto rijdt mee in Demo rally !!!
Maar zeer zeker een van de mooiste auto in deze klasse.
Financieele inbreng wel vereist.
Om deze auto ( filmpje ) te bekijken kijk even op WWW.RALLYTEAMS.NL en info even PB of mail ferry-bakker@hotmail.com
jjussttinn schreef:Kempjes Autosport schreef:Spektakel krijgen we wel want Jaap v Lagen komt ook weer !
Al bekend in welke auto?
Sander D. schreef:Mag ik een gokje wagen: een Subaru uit de stallen van M&M Rallyteam ?
Kempjes Autosport schreef:Sander D. schreef:Mag ik een gokje wagen: een Subaru uit de stallen van M&M Rallyteam ?
'k Kan 't voorstellen aan hem
Hein schreef:Kempjes Autosport schreef:Sander D. schreef:Mag ik een gokje wagen: een Subaru uit de stallen van M&M Rallyteam ?
'k Kan 't voorstellen aan hem
Als je het dan aan hem voorgesteld hebt, neem dan meteen even de tijd om je naam in te vullen. Is wel zo netjes en volgens de forumregels ook verplicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 412 gasten