En dat van eldik weer komt met zn rode monster
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
BERT DE JONG START OOK IN BARNEVELD
Over 2 weken staat de volgende Rally van het Nederlands kampioenschap op het programma rondom Barneveld: De Veenhuizen Groep Nederland Rally. Op zaterdag 10 oktober a.s. verwacht men een top startveld aan de start op Industrieterrein de Harselaar waaronder als belangrijkste gast-rijders: Jaap van Lagen, Patrick Veenhuizen en ook de naam van Bert de Jong wordt genoemd.
red devil schreef:net gelezen in het puttens nieuwsblad:
Adri Moree en ferry bakker in de evo 6 als X auto
en soms navigeert er een wethouder
CoenRallySportRoosendaal schreef:Heb net te horen gekregen dat ik ook ga.![]()
Heb er al erg zin in !![]()
Weet iemand toevallig waar je ergens in Barneveld informatie-parketten kan halen(altijd handig)
WILS SPORT schreef:CoenRallySportRoosendaal schreef:Heb net te horen gekregen dat ik ook ga.![]()
Heb er al erg zin in !![]()
Weet iemand toevallig waar je ergens in Barneveld informatie-parketten kan halen(altijd handig)
Dat wordt foto's maken! Afspraak = afspraak.
Infopaketten gwoon bij de service denk ik.
ferry bakker schreef:red devil schreef:net gelezen in het puttens nieuwsblad:
Adri Moree en ferry bakker in de evo 6 als X auto
en soms navigeert er een wethouder
Klopt Henry
KP 1,2,3,4,5,6,9 Doe ik en kp 7,8 doet de Loco burgemeester/wedhouder van de gemeente Putten. uhhh als hij er alles niet onder kotst haha
Als je het dan aan hem voorgesteld hebt, neem dan meteen even de tijd om je naam in te vullen. Is wel zo netjes en volgens de forumregels ook verplicht.
Kempjes Autosport schreef:Als je het dan aan hem voorgesteld hebt, neem dan meteen even de tijd om je naam in te vullen. Is wel zo netjes en volgens de forumregels ook verplicht.
Oeps, was foutje stond nml gewoon ingevuld, is weer hersteld. SORRY heren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 220 gasten