Pruttel schreef:5 Ernst Kranenburg Joost Oude Groen Citroën C2R2 A6
Behandelt deze beste man zijn auto net als Weijs Jr?
Denk niet dat er veel mensen zijn die dat zo kunnen en zeker niet in Nederland
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Pruttel schreef:5 Ernst Kranenburg Joost Oude Groen Citroën C2R2 A6
Behandelt deze beste man zijn auto net als Weijs Jr?
Denk niet dat er veel mensen zijn die dat zo kunnen en zeker niet in Nederland
MartijnS schreef:http://www.autopics.nl/fotos/rallys/Niederrhein/IMG_7281.JPG
Op Niederrhein vorig jaar tijdens de Rallyclinic Testdag.
ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs

ZZR Fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Is daar ergens een verslag van?
ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Wevers, de Jong, ten Brinke, Turnball, Coffey mits Spanje goed gaat, van Lieshout, Huzink(?), Temmink komt waarschijnlijk niet. Verder Jaap van Lagen in een EVO 8, Piepers, Paradigit team, Heuvel, Vossen en dan ben ik er nog wel een paar vergeten die gisteren genoemd zijn.WRC fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Weet je bepaalde namen?
Henkie H. schreef:Wevers, de Jong, ten Brinke, Turnball, Coffey mits Spanje goed gaat, van Lieshout, Huzink(?), Temmink komt waarschijnlijk niet. Verder Jaap van Lagen in een EVO 8, Piepers, Paradigit team, Heuvel, Vossen en dan ben ik er nog wel een paar vergeten die gisteren genoemd zijn.WRC fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Weet je bepaalde namen?
Henkie H. schreef:Wevers, de Jong, ten Brinke, Turnball, Coffey mits Spanje goed gaat, van Lieshout, Huzink(?), Temmink komt waarschijnlijk niet. Verder Jaap van Lagen in een EVO 8, Piepers, Paradigit team, Heuvel, Vossen en dan ben ik er nog wel een paar vergeten die gisteren genoemd zijn.WRC fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Weet je bepaalde namen?
Sanderboy schreef:Henkie H. schreef:Wevers, de Jong, ten Brinke, Turnball, Coffey mits Spanje goed gaat, van Lieshout, Huzink(?), Temmink komt waarschijnlijk niet. Verder Jaap van Lagen in een EVO 8, Piepers, Paradigit team, Heuvel, Vossen en dan ben ik er nog wel een paar vergeten die gisteren genoemd zijn.WRC fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Weet je bepaalde namen?
comeback van bert de jong in hellendoorn was dat niet eenmalig?
of rijd die de overige wedstrijden dit seizoen in de s14
Ned rally schreef:Sanderboy schreef:Henkie H. schreef:Wevers, de Jong, ten Brinke, Turnball, Coffey mits Spanje goed gaat, van Lieshout, Huzink(?), Temmink komt waarschijnlijk niet. Verder Jaap van Lagen in een EVO 8, Piepers, Paradigit team, Heuvel, Vossen en dan ben ik er nog wel een paar vergeten die gisteren genoemd zijn.WRC fan schreef:ferry bakker schreef:Gisteren even bij infoavond geweest, er er komt een dik startveld
ik gok 8 tot 10 WRCs
Weet je bepaalde namen?
comeback van bert de jong in hellendoorn was dat niet eenmalig?
of rijd die de overige wedstrijden dit seizoen in de s14
Met welke auto is nog niet bekend maar het zal wel weer een mooie zijn. Idd gaan we weer richting een mooie lijst, als ik de inschrijfformulieren zie....!
We zullen nog even moeten wachten en dan weten we het zeker!
Kempjes Autosport schreef:jjussttinn schreef:Kempjes Autosport schreef:Spektakel krijgen we wel want Jaap v Lagen komt ook weer !
Al bekend in welke auto?
Een Group A, rest vertelt hijzelf...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 420 gasten