mantaboy schreef:Er valt mij op dat er in de openingspost gesproken word over 2 clubs. Daarna word door andere officials hun club genoemd. Lijkt wel of er een strijd is tussen de verschillende clubs om de nieuwe officials bij hun te voegen.
Misschien is het beter een sticky aan te maken met de oproep Officials gezocht en daarbij een lijst van officialclubs/verenigingen, welke regio de club actief is, welke rally mede word georganiseerd door die club, contactgegevens van die club en de site van de club.
Als je de oproep open en algemeen houd, zal dit meer interesse wekken dan nu. Nu lijkt het wel als:
Kom bij onze club, die is beter, gezelliger etc.
Wekt negatieve gevoelens op en nodigd niet uit.
Just my 2 cents.
Ik sluit mij direct aan bij Annemarie, lees eerst eens wat er staat.
Misschien zijn het wel de enige 2 emailadressen die ik heb, vanwege mijn achtergrond.
Het laatste waar ik op uit ben is om negatieve gevoelens onderling te kweken.
Integendeel, ik sta tegenwoordig zoals je weet voor de MAC Veenendaal, maar ben niks te beroerd om mijn ouwe cluppie ook te noemen.
En uiteraard de voorzet te geven voor andere clubs om zich ook te melden.
Ik vind het zo jammer dat er altijd nog mensen zijn die zich over een positief bedoelde oproep zo negatief kunen uitlaten.
Wel positief vind ik de reacties.
Ik heb begrepen dat er bij ons al diverse reacties zijn binnen gekomen.
Ook komen er zaken naar boven waarom bepaalde officials er de brui aan gegeven hebben.
Erg leerzaam moet ik zeggen.
Mensen, blijf je vooral melden, het is echt nodig.
Goeie en serieuze officials hebben we keihard nodig.