deef wrote:
niets ten nadele van Piet, maar het is misschien beter om een navi met een hoger niveau daarvoor te nemen.
=======
Gelukkig niets ten nadele van Piet????
(subtiel Holkers!)
als je nou eens doorleest leg ik dat al uit, slimpie
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
deef wrote:
niets ten nadele van Piet, maar het is misschien beter om een navi met een hoger niveau daarvoor te nemen.
=======
Gelukkig niets ten nadele van Piet????
(subtiel Holkers!)
Biturbo wrote:
Stop aub dat gelul dat niets met Bijvelds te maken heeft.
Vraag. Waarom zou een andere navigator opeens beter zijn? Zelf in het WRC maken ze zeer kostbare fouten. (denk aan Marc Marti dit jaar!) Volgens mij is het helemaal geen verkeerde combinatie vader en zoon. En de leeftijd zegt ook niet veel meer inmiddels. Denk maar aan Bolderhei en andere rallyrijders. Nog steeds aan de top.
kraats wrote:
Ja da's ook een idee:
Laten we Peter maar uit de auto gooien...
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos wrote:
Ik lees pas mee vanaf deze derde pagina, maar als ik me niet vergis is er een regeltje in het JWRC (met de Suzuki) mbt de leeftijd.
Dan denk ik dat Peter wat anders gaat rijden, want ook al ziet Pa er nog jong genoeg uit, hij is geen 28 meer.
Steven wrote:SylviaBos wrote:
Ik lees pas mee vanaf deze derde pagina, maar als ik me niet vergis is er een regeltje in het JWRC (met de Suzuki) mbt de leeftijd.
Dan denk ik dat Peter wat anders gaat rijden, want ook al ziet Pa er nog jong genoeg uit, hij is geen 28 meer.
Die regel is alleen voor de rijder, niet voor de navigator.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten