Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim Salabim schreef:Burkart met C4 WRC
allebij met een FocusJeffrey schreef:Mark Nieuwenhoven schreef:Heb begrepen dat de familie Kuipers komt rijden in Wales, al meer bekend?
ja
wat zou het mooi zijn als er nu een grote sponsor wakker werd ( Frits?)topsport schreef:YellowLeonVT schreef:Wim Salabim schreef:Burkart met C4 WRC
Dan is er hoop voor onze talenten.. Schaal ze beiden hoger in dan Burkart
Talent is er genoeg, nu de eurie's nog.......
YellowLeonVT schreef:Wim Salabim schreef:Burkart met C4 WRC
Hein schreef:YellowLeonVT schreef:Wim Salabim schreef:Burkart met C4 WRC
Hoezo? Dit is Burkart's prijs voor de 2e plaats vorig jaar in JWRC als deelnemer van de C2 Junior experience. Als hij wereldkampioen was geworden dan had hij dacht ik 4 wedstrijden in een C4 gekregen.
Die Junior Experience ligt op zijn gat, dus waar je de hoop vandaan haalt voor Hans en Kevin is mij een raadsel.
YellowLeonVT schreef:Ik blijf positief over een nederlandse rijder in het WRC/IRC..
YellowLeonVT schreef:Hein schreef:YellowLeonVT schreef:Wim Salabim schreef:Burkart met C4 WRC
Hoezo? Dit is Burkart's prijs voor de 2e plaats vorig jaar in JWRC als deelnemer van de C2 Junior experience. Als hij wereldkampioen was geworden dan had hij dacht ik 4 wedstrijden in een C4 gekregen.
Die Junior Experience ligt op zijn gat, dus waar je de hoop vandaan haalt voor Hans en Kevin is mij een raadsel.
Ik ging er vanuit dat hij dit op basis van de resultaten van dit jaar had bereikt cq verdient. En niet op basis van een op zijn gat liggende Experience zo als jij net aangeeft.. Als iedereen nu net zo negatief zou reageren als jij, kunnen ze net zo goed gelijk kappen met het project. Ik blijf positief over een nederlandse rijder in het WRC/IRC..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten