Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maranello schreef:Veenhuizen niet in Nederland Rally
VOORTHUIZEN / STROE - Patrick Veenhuizen en zijn navigator Pierre Krieger zijn de grote afwezigen in de Veenhuizen Groep Nederland Rally. De Voorthuizenaar ontbreekt noodgedwongen in de rally, die komend weekend wordt verreden in Barneveld en Putten. De Voorthuizenaar is wel als hoofdsponsor aan het evenement verbonden.
,,We hebben de laatste maanden al onze tijd en energie gestoken in het project Dakar Rally,'' zegt de in Stroe woonachtige rallyrijder. ,,Nu duidelijk is geworden dat de Dakar Rally een moeilijk verhaal gaat worden is het echter te kort dag voor ons om een goede auto te regelen. Daarnaast hebben we het geld op dit moment hard nodig voor ons nieuwe bedrijf. We moeten gewoon even een pas op de plaats maken en volgend jaar zien we weer verder.''
bron: Barneveldse Krant
Patrick Veenhuizen grote afwezige in Nederlandrally
kraats schreef:WILS SPORT schreef:kraats schreef:aj seppenwoolde schreef:Sjeik1981 schreef:Ik weet niet of Patrick Veenhuizen met een Wevers auto zou komen, eerder toch altijd met de Corolla...
waar was die corolla van dan ???????![]()
Altijd is een groot woord, 2x. Wat overigens niet inhoud dat ie nu ook met een Carolla WRC rijdt.
Gisterenavond met m wezen testen (Voor de zanikers: aan maximale snelheid gehouden, helmen op, pakken aan en gordels om) en besloten dat ie gaat rijden....
Waarmee gaat hij dan wél rijden?
Kom het aanschouwen, zou ik zeggen.
Maranello schreef:Veenhuizen niet in Nederland Rally
VOORTHUIZEN / STROE - Patrick Veenhuizen en zijn navigator Pierre Krieger zijn de grote afwezigen in de Veenhuizen Groep Nederland Rally. De Voorthuizenaar ontbreekt noodgedwongen in de rally, die komend weekend wordt verreden in Barneveld en Putten. De Voorthuizenaar is wel als hoofdsponsor aan het evenement verbonden.
,,We hebben de laatste maanden al onze tijd en energie gestoken in het project Dakar Rally,'' zegt de in Stroe woonachtige rallyrijder. ,,Nu duidelijk is geworden dat de Dakar Rally een moeilijk verhaal gaat worden is het echter te kort dag voor ons om een goede auto te regelen. Daarnaast hebben we het geld op dit moment hard nodig voor ons nieuwe bedrijf. We moeten gewoon even een pas op de plaats maken en volgend jaar zien we weer verder.''
bron: Barneveldse Krant
romar schreef:
Zag gister de Veenhuizen Dakar vrachtwagen wel rijden op de snelweg bij barneveld in de buurt
kraats schreef:romar schreef:
Zag gister de Veenhuizen Dakar vrachtwagen wel rijden op de snelweg bij barneveld in de buurt
Klopt,
Op weg naar ederveen denk ik.
Groot onderhoud, geloof ik.![]()
Hij rijdt ook niet met die truck tijdens de rally.
polle schreef:Als je kp 1-5-9 doet kan je er dan nog een andere tussennemen ?
Ik kom namelijk voor het eerst naar Barneveld.
Iemand nog tips ?

polle schreef:Als je kp 1-5-9 doet kan je er dan nog een andere tussennemen ?
Ik kom namelijk voor het eerst naar Barneveld.
Iemand nog tips ?
ZZR Fan schreef:
Ligt eraan of er service zit tussen de proeven bij Barneveld en die bij Putten. Weet iemand dit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten