Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » ma okt 12, 2009 17:18

Ik vond het kaartje ook beetje magertjes, was moeilijk enige wegwijs te vinden, omdat veel straatnamen ontbraken.
Verkeersregelaars wisten e.e.a. ook niet, maar goed ben er uiteindelijk toch gekomen. Maar het kan toch wel wat beter.
Sjeik1981

Berichtdoor WILS SPORT » ma okt 12, 2009 17:45

Gerholt schreef:
WILS SPORT schreef:
aj seppenwoolde schreef:
RobinV-Rally schreef:
kraats schreef:Om de duscussie op het foto topic hier verder te voeren over de actie van het afsnijden van de chicae van de strobalen het volgende;

In het routeboek staat de te volgen route. Die staat daar heel duidelijk in. Er stonden hoofdpijlen op de strobalen, wat eigenlijk helemaal niet doorslaggevend is. Het routeboek niet volgen is reglementait EXIT. :?

Echter, wanneer de dienstdoende official dit niet meldt naar de wedstijdleiding zullen sancties uitblijven....

Ik herriner me Jeroen Swaanen ELE Rally, nav videobeelden van een "fan" uitgesloten, dus als er iemand het heeft gefilmd, of duidelijk blijkt uit fotos --> uitsluiten!

en wat dan als die strobalen door een eerdere rijder zijn geraakt en verschoven zijn ???????

Wij zijn op KP 4 ook door de gladheid / te laat remmen door een afzetting van strobalen gereden, mischien zijn hierna meerdere equipes daar rechtdoor gereden in plaats van over een erf.
De tweede keer lagen daar nog wat extra strobalen op.

Dank je wel voor het werk dat jullie ons hebben bezorgd :wink:
er zijn er inderdaad nog een aantal rechtdoor gegaan.
3 hoofdpijlen kapot!we hebben er de tweede keer 1 bij laten leggen.
we hebben geprobeerd alles weg te krijgen en aan de kant te schuiven maar dat valt niet mee binnen 1 minuut.we hebben ons best gedaan.

Dank je, graag gedaan.
We hebben Zaterdag nog wat meer officials en toeschouwers werk bezorgd, op verschillende punten. :oops:
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor Ned rally » ma okt 12, 2009 17:59

mafiabaas101 schreef:misschien is het meeste onverhard binnen deze rally slecht bereikbaar en wil de organisatie het publiek niet daar hebben? aangezien het publiek dan op de proef moet lopen.

zomaar een suggestie :roll:

Jeroen, jou suggestie klopt inderdaad!

Veel onverhard is moelijk bereikbaar en moet het publiek over de klassementsproef lopen. Er voor gekozen om dus niks aan te geven in de overzichtskaartjes.
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor Ned rally » ma okt 12, 2009 18:00

briljant schreef:De bladen in de info pakketten krijgen de organisaties vaak gratis.
Misschien is dat nu door de recessie wel minder geworden. :roll:

Ik kan je vertellen dat de boekjes niet gratis aan de organisatie gegeven worden. Wellicht dat dit bij sommigen wel zo is.
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor kraats » ma okt 12, 2009 18:07

Ned rally schreef:
mafiabaas101 schreef:misschien is het meeste onverhard binnen deze rally slecht bereikbaar en wil de organisatie het publiek niet daar hebben? aangezien het publiek dan op de proef moet lopen.

zomaar een suggestie :roll:

Jeroen, jou suggestie klopt inderdaad!

Veel onverhard is moelijk bereikbaar en moet het publiek over de klassementsproef lopen. Er voor gekozen om dus niks aan te geven in de overzichtskaartjes.

Klopt helemaal! Sterker nog, wanneer de onverharde stukken goed te bereiken zijn maken ze er gelijk een publiekspunt van. Dit kan echter alleen als je ook een aanzienlijke hoeveelheid publiek kwijt kunt op die lokaties.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor RoMa75 » ma okt 12, 2009 19:46

nkroeze schreef:
mantaboy schreef:
mastersevius schreef:heb gisteren genoten van een leuke dag rally.

Wat mij wel opviel was dat sommige deelnemers op de verbindingen soms de meest stomme acties uit haalden. doorgetrokken strepen geen probleem verdrijfingsvlakken worden niet opgemerkt snelheid soms nog hoger als op de kp's remmen soms wel iets te gevaarlijk opwarmen enz.

Zo krijg je ook geen goede naam voor rally's en word het voor evenementen nog moeilijker om vergunningen te krijgen.

Ze hebben het vaak over het publiek tussen de proeven door maar een aantal deelnemers schande :?

Een minder strak tijdschema zou dat verhelpen denk ik. Verder een leuke rally gehad met een klein voorvalletje bij de FF en SF van KP1. Over een ander voutje wil ik het niet meer hebben. :oops:

Wij hebben idd ook niet altijd even netjes gereden, maar het schema was zo "strak".

Waar stond je dan? Heb je niet eens gezien!

Overigens, Marjolein K., bedankt dat je m'n tijdkaart terugnam toen we achteruit terug kwamen naar de stopfinish van de Rundkurs, uitstappen gaat allemaal niet zo snel/makkelijk :) :) :)

Graag gedaan !!
RoMa75

Berichtdoor JosWRX » ma okt 12, 2009 20:52

WILS SPORT schreef:We hebben Zaterdag nog wat meer officials en toeschouwers werk bezorgd, op verschillende punten. :oops:

Troost je (en bewaar ook het positieve): bij ons kwamen jullie prachtig strak langs. ;)
JosWRX

Berichtdoor Patrickdeh » ma okt 12, 2009 21:20

Sjeik1981 schreef:Ik vond het kaartje ook beetje magertjes, was moeilijk enige wegwijs te vinden, omdat veel straatnamen ontbraken.
Verkeersregelaars wisten e.e.a. ook niet, maar goed ben er uiteindelijk toch gekomen. Maar het kan toch wel wat beter.

op de tomtom kan je ook navigeren naar een plaats op de kaart. Zo kom je er altijd :)
scheelt ook weer gekloot met huisnummers.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Holkers » ma okt 12, 2009 22:23

kaartlezen is een vak ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 12, 2009 22:29

Holkers schreef:kaartlezen is een vak ;)

Nee hoor, wel een leuke hobby :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor Frevo » di okt 13, 2009 8:30

Ik heb er een schurfthekel aan. En ik ben er ook gewoon slecht in.
Ik moet vanmiddag met Sebastiaan naar het consultatieburo. Voor mij de derde keer en ik moet nog steeds m'n navigatiesysteem gebruiken om er te komen. :oops:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor kraats » di okt 13, 2009 10:23

Frevo schreef:Ik heb er een schurfthekel aan. En ik ben er ook gewoon slecht in.
Ik moet vanmiddag met Sebastiaan naar het consultatieburo. Voor mij de derde keer en ik moet nog steeds m'n navigatiesysteem gebruiken om er te komen. :oops:

Met dit gegeven krijg ik het gevoel dat je hier zelfs geen kaarten voor kunt maken. Misschien is bolletje pijltje vanaf de service naar iedere proef een optie? :lol:

Ik denk dat wanneer je geen kaart kunt/wilt lezen je nooit tevreden publiek zult krijgen. Want hoe kom je dan bij de weg die wel staat aangegeven?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Frevo » di okt 13, 2009 10:58

Als ik een straatnaam heb dan kom ik er wel. Zonder straatnamen uiteindelijk ook, maar dan gaat het heeeeel lang duren. Ik kan me nog een rampzalige Euregiorally 2008 herinneren :(
Gelukkig heb ik nu Google Maps op m'n telefoon, dat scheelt echt stukken!
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor JoostS » di okt 13, 2009 11:08

- Pak je TomTom
- Kijk op de overzichtskaart
- Voer de locatie in die het dichtste bij ligt (kan zelfs het centrum van een dorp zijn)
- Dan krijg je uiteindelijk een kaart te zien
- D.m.v. slepen/zoomen over die kaart zoek je de kruising die je nodig hebt om bij de proef te komen.
- Kruising aanklikken op de plek die je precies nodig hebt.
- "Navigeer naar" en that's it.

Zo kun je zelfs met de slechtste kaart alle punten vinden. Geen enkele straatnaam nodig.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor erikjan » di okt 13, 2009 11:20

JoostS schreef:- Pak je TomTom
- Kijk op de overzichtskaart
- Voer de locatie in die het dichtste bij ligt (kan zelfs het centrum van een dorp zijn)
- Dan krijg je uiteindelijk een kaart te zien
- D.m.v. slepen/zoomen over die kaart zoek je de kruising die je nodig hebt om bij de proef te komen.
- Kruising aanklikken op de plek die je precies nodig hebt.
- "Navigeer naar" en that's it.

Zo kun je zelfs met de slechtste kaart alle punten vinden. Geen enkele straatnaam nodig.

of gewoon een ouderwets (recent) stratenboek-met-regio-kaarten gebruiken...
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden