Veenhuizen Groep Nederland Rally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SkaapProductions » di okt 13, 2009 11:42

Frevo schreef:Gelukkig heb ik nu Google Maps op m'n telefoon, dat scheelt echt stukken!

Ben ik volledig met je eens!
Gebruik Google Maps naast de TomTom en de proevenkaarten ook.

Met name andere wegen door het afzetten van de proeven kan je hier uitermate goed mee ontdekken.
Mooie uitvinding, zo'n telefoon.. :roll:
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor A en P Rally Jan » di okt 13, 2009 16:18

Corne schreef:Een beetje rallyfan moet kunnen kaartlezen :wink:

Heb er nooit zo veel moeite mee, vind 't eigenlijk wel handig om de buurt een beetje te leren kennen (voor volgende edities)
nou dat vind ik nou ook ga al heeeeel lang naar de rally maar nog nooit geen tomtom gebruikt goed je ogen gebruiken met kaart lezen :wink:
A en P Rally Jan

Deuk van Eldik achterdeur

Berichtdoor jeroen174 » di okt 13, 2009 16:31

De brievenbus hing aan de boom aan het begin van KP 3, waar ze tussen 2 schuren doorgingen.
Hier ging van de heuvel junior fraai driftend door heen, maar Wevers en kuipers sr, vlogen ook een stukje uit de bocht.

Zij er ook onboard beelden van KP3.
''Zonder officials zal er geen rallysport bestaan, dus wordt lid van een van de officialclubs in nederland''
jeroen174

Berichtdoor Roy S. » di okt 13, 2009 17:04

Cinq-Power schreef:
Roy S. schreef:
Cinq-Power schreef:Vond het tegensturen ook wel een klein beetje weinig, maar ja zonder aandrijving geen stuurbekrachtiging.

Logisch.

Albert waar was je gister eigenlijk ???

Druk druk druk, ben wel een uurtje op post 18 wezen kijken.

Petertje was daar beetje druk met palletje bouwen.

hemelsbreed 500 meter verder stond ik opdringerige koeien weg te houden :P

mooie rally rustig punt ....

alleen jammer van al die stenen die ik moest ontwijken :P
Roy S.

Berichtdoor jordysport » di okt 13, 2009 18:12

Frevo schreef:Ik heb er een schurfthekel aan. En ik ben er ook gewoon slecht in.
Ik moet vanmiddag met Sebastiaan naar het consultatieburo. Voor mij de derde keer en ik moet nog steeds m'n navigatiesysteem gebruiken om er te komen. :oops:

Zet hem dan maar even onder favorieten want je zult nog vaker gaan denk ik zo :D :wink:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor Sjeik1981 » di okt 13, 2009 20:22

Ik had de oude kaarten ook gebruikt en mbv het scrollen door de domdom is het idd wel gelukt, maar blijft gewoon zinloze tijdsverspilling, maar goed daar verschillen de meningen dus over.

Maar goed zoals gezegd ik ben er gekomen.
Sjeik1981

Berichtdoor Wim » di okt 13, 2009 20:29

WRC fan schreef:Vond het informatiepakketje dit jaar wel wat leeg. Ik had er een stikker, een informatieboekje, toegangsbewijs voor het rallyvillage en een deelnemerslijst in. En daar betaal je €10,- voor. Andere jaren zat er ook altijd een Start of een Autovisie en nog veel meer andere zooi in.

In België krijg je niet eens een sticker er bij en betaal je meer.
Wim

Berichtdoor Collin » wo okt 14, 2009 17:47

Moet je eens bij de Barum rally gaan kijken...
3 euro incl. boekje, kaart enz. :lol:
Collin

gewoon info gehaald

Berichtdoor Starkoo » wo okt 14, 2009 18:47

En Tom tom gebruikt, telkens kwam ik op de goede plek uit, 5 van de 9 is toch wel normaal :P
Starkoo

uw official op stap

Berichtdoor uw official op stap » do okt 15, 2009 12:55

verslag is weer online.
inclusief de nieuwe klompen.
http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... ymWSfrZLWP
uw official op stap

Berichtdoor mantaboy » do okt 15, 2009 13:55

Ik hoorde ook nog dat op een andere proef een chauffeur van een voorrijdauto een klap in zijn gezicht had van een aanwonende en als ik de verhalen mag geloven heeft deze aanwonende ook de auto’s beschadigd van een paar officials.

Ik weet niet of deze verhalen kloppen en wat daar de precieze gang van zaken was, maar ook een dergelijke gebeurtenis zorgt er voor dat officials er het bijltje bij neer gooien. En niet meer dan terecht overigens.

En wat mij dan erg stoort is dat je een serieuze oproep doet aan het rallypubliek om vooral te komen helpen als official, er altijd weer mensen zijn die daar dan niet de ernst van inzien en denken dat er een soort wedstrijd aan de gang is om vooral de meeste officials te krijgen. En die dan ook denken daar domme opmerkingen over te moeten maken

Intressant stukje uit je verslag, de klap heb ik niet gehad. Die kon ik afweren. Juist zo'n voorval geeft me de motivatie om toch door te gaan, al is het alleen maar om de bewuste omwonende duidelijk te maken dat zijn instelling niet de juiste is.

Domme opmerkingen zijn er niet, domme opvattingen wel. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Patrickdeh » do okt 15, 2009 14:04

mantaboy schreef:Ik hoorde ook nog dat op een andere proef een chauffeur van een voorrijdauto een klap in zijn gezicht had van een aanwonende en als ik de verhalen mag geloven heeft deze aanwonende ook de auto’s beschadigd van een paar officials.

Tijdens KP2 reed er iemand de proef op toen de X wagen al onderweg was. De marshall stond met hem te praten en in 1 keer schoot deze man de proef op.

Sommige mensen hebben totaal geen respect voor de stoerste sport van nederland :(

ps. krijgt deze auto nog een boete of iets dergelijks ik heb het namelijk op foto staan.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor uw official op stap » do okt 15, 2009 14:22

mantaboy schreef:
Ik hoorde ook nog dat op een andere proef een chauffeur van een voorrijdauto een klap in zijn gezicht had van een aanwonende en als ik de verhalen mag geloven heeft deze aanwonende ook de auto’s beschadigd van een paar officials.

Ik weet niet of deze verhalen kloppen en wat daar de precieze gang van zaken was, maar ook een dergelijke gebeurtenis zorgt er voor dat officials er het bijltje bij neer gooien. En niet meer dan terecht overigens.

En wat mij dan erg stoort is dat je een serieuze oproep doet aan het rallypubliek om vooral te komen helpen als official, er altijd weer mensen zijn die daar dan niet de ernst van inzien en denken dat er een soort wedstrijd aan de gang is om vooral de meeste officials te krijgen. En die dan ook denken daar domme opmerkingen over te moeten maken

Intressant stukje uit je verslag, de klap heb ik niet gehad. Die kon ik afweren. Juist zo'n voorval geeft me de motivatie om toch door te gaan, al is het alleen maar om de bewuste omwonende duidelijk te maken dat zijn instelling niet de juiste is.

Domme opmerkingen zijn er niet, domme opvattingen wel. :wink:

In jouw geval gaat het niet op misschien, maar je zult het met mij eens zijn dat het andere officials daardoor af schrikt.
uw official op stap

Berichtdoor uw official op stap » do okt 15, 2009 14:26

Patrickdeh schreef:
mantaboy schreef:Ik hoorde ook nog dat op een andere proef een chauffeur van een voorrijdauto een klap in zijn gezicht had van een aanwonende en als ik de verhalen mag geloven heeft deze aanwonende ook de auto’s beschadigd van een paar officials.

Tijdens KP2 reed er iemand de proef op toen de X wagen al onderweg was. De marshall stond met hem te praten en in 1 keer schoot deze man de proef op.

Sommige mensen hebben totaal geen respect voor de stoerste sport van nederland :(

ps. krijgt deze auto nog een boete of iets dergelijks ik heb het namelijk op foto staan.

Neem ff contact op met de organisatie.
Die kunnen er misschien wel wat mee.
uw official op stap

Berichtdoor mantaboy » do okt 15, 2009 14:47

uw official op stap schreef:
In jouw geval gaat het niet op misschien, maar je zult het met mij eens zijn dat het andere officials daardoor af schrikt.

Misschien schrikt het af, ik vind persoonlijk dat je het los moet zien. Iemand heeft al redelijk veel adrenaline in zijn lijf om een of andere reden en bedoelt het meestal niet persoonlijk. Ik geloof wel dat het de bewuste persoon duidelijk is dat hij zich niet zo moet blijven gedragen. Na de laatste keer op de bewuste proef werden we nog even geblokkeerd door dezelfde persoon maar na 1 telefoontje heeft dat zichzelf opgelost (lees, plotseling bleek de auto wel achteruit te kunnen rijden). :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden