Ik hoorde ook nog dat op een andere proef een chauffeur van een voorrijdauto een klap in zijn gezicht had van een aanwonende en als ik de verhalen mag geloven heeft deze aanwonende ook de auto’s beschadigd van een paar officials.
Ik weet niet of deze verhalen kloppen en wat daar de precieze gang van zaken was, maar ook een dergelijke gebeurtenis zorgt er voor dat officials er het bijltje bij neer gooien. En niet meer dan terecht overigens.
En wat mij dan erg stoort is dat je een serieuze oproep doet aan het rallypubliek om vooral te komen helpen als official, er altijd weer mensen zijn die daar dan niet de ernst van inzien en denken dat er een soort wedstrijd aan de gang is om vooral de meeste officials te krijgen. En die dan ook denken daar domme opmerkingen over te moeten maken
Intressant stukje uit je verslag, de klap heb ik niet gehad. Die kon ik afweren. Juist zo'n voorval geeft me de motivatie om toch door te gaan, al is het alleen maar om de bewuste omwonende duidelijk te maken dat zijn instelling niet de juiste is.
Domme opmerkingen zijn er niet, domme opvattingen wel.