Henk,
Er moet mij dan toch iets van het hart.
Dat Eep een persoonlijk probleem heeft met de wedstrijdleider moet Eep zelf weten. Maar dat ie daarmee mensen raakt die niks tegen hem of Dhr Smeets hebben, heeft ie niet door. Er zijn namelijk een aantal mensen, die hij kent, die bijna een heel jaar met de organisatie van de rally bezig zijn. Beetje dom dat ie dat niet in de gaten heeft. In zijn eerste citaat roept hij domweg "Dit is geen rally meer", maar wat is het dan? Als Eep dan wel weet wat een rally is, dan zou hij er zelf een betere rally voor terug kunnen zetten voor minder geld? Van mij mag hij.
Het is ronduit dom om te roepen, en ik citeer, "Het slaat echt nergens op hoe deze mensen werken"!! Eep weet helemaal niet hoe alle mensen binnen de organisatie werken, en als hij denkt dat hij het beter kan ben ik benieuwd wat ervan terecht komt, als Eep het zou moeten doen.
Eep vindt immers dat de manier waarop ik het doe niet goed is. Ik maak namelijk deel uit van deze organisatie en dat doe ik nog steeds met veel plezier. En misschien heb je gelijk, maar laat dan ook even zien hoe het wel moet!!
Commentaar leveren van de zijkant is makkelijk, dat kan ik ook.
Jij weet net zo goed als ik waar de frustraties van Eep vandaan komen en hoe die gegroeid zijn. De ervaringen die Eep heeft kan ik niet met hem delen. Dat "Eep zijn sprint" niet meer verreden wordt, want daar zit een groot deel van de frustraties, is gewoon een gegeven. En zal als het aan mij ligt alleen gebeuren als er geen andere uitweg meer is. Eep weet heel goed dat je in Nederland met de grootste moeite 5 klassementsproeven dicht kunt krijgen met officials, tegelijkertijd. Als je een Rally wilt organiseren van een hele dag moet je ook een vergunning kunnen krijgen voor de hele dag, of zelfs een hele dag erbij als je op de vrijdag ook al wilt rijden. Tevens zul je dan een andere gemeente moeten vinden omdat je niet het hele weekeinde dezelfde aanwonenden tot last wilt zijn, door afgesloten wegen.
Tegen Eep kan ik alleen maar zeggen dat ik m erg hoog had staan maar dat ie met dit stuk van zijn voetstuk af pleurt! Beetje jammer dat je, nadat je iedereen probeert op te stoken tegen Smeets, mij durft te vertellen dat mijn vele werk nergens op slaat!!! Valt me van je tegen... Ik zou liever willen dat je me gemotiveert en onderbouwd vertelt wat ik niet goed doe.