Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:word het reglement nog aangepast?want bij verkenning word de Kp Enschede zuid nog genoemd,en die gaat niet door,dan zullen de afstanden van de rally/sprint en het percentage verhard/onverhard ook niet meer kloppen toch.
Rene Markus schreef:Nog een zoekplaatje A. Biesheuvel komt volgens zijn persbericht ook met een bijzondere auto naar de euregio. Enig idee?
tim.rietveld schreef:Rene Markus schreef:Nog een zoekplaatje A. Biesheuvel komt volgens zijn persbericht ook met een bijzondere auto naar de euregio. Enig idee?
Volgens mij is dat de evo van Vitron, niet de evo x maar de oudere.
tim.rietveld schreef:Rene Markus schreef:Nog een zoekplaatje A. Biesheuvel komt volgens zijn persbericht ook met een bijzondere auto naar de euregio. Enig idee?
official No. 27768 schreef:Harry Kuipers/Gert Kamphuis Toyota Corolla A8
Dit betreft een WRC van Wevers sport?
pedduhwick schreef:official No. 27768 schreef:Harry Kuipers/Gert Kamphuis Toyota Corolla A8
Dit betreft een WRC van Wevers sport?
Vermoed van wel, wie heeft er nog meer een Corolla staan dan (in omstreken)?
stefan schreef:die kunnen ze wel weer afstellen voor de Nederlandse bodem hoor;)
spookie schreef:tim.rietveld schreef:Rene Markus schreef:Nog een zoekplaatje A. Biesheuvel komt volgens zijn persbericht ook met een bijzondere auto naar de euregio. Enig idee?
Wat is hier dan zo bijzonder aan dan?
Behalve dat het niet zijn gewone auto is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten