Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:He Rene, ik dacht dat je gister nog naar Bad Emstal zou komen om ons aan te moedigen,ik heb je niet gezien
kasper schreef:hoever is dat ongeveer rijden en is deze rally een aanrader om te bezoeken
whity schreef:Jaccoooo schreef:He Rene, ik dacht dat je gister nog naar Bad Emstal zou komen om ons aan te moedigen,ik heb je niet gezien
Ja dat klopt Patrick en Martijn wilden hier starten als voor bereiding op de Koln Ahrweiler maar we zijn allemaal zo druk met prive omstandigheden dat ze helaas niet konden starten laat staan om jullie aan te moedigen.Maar er start wel een hele delegatie Nederlanders in de Koln Ahrweiler onder meer,
Patrick Meijer/Henk Jan Elbert [Opel Kadett C]
Bertram Altena/Chris Aaltink[Opel Manta]
Harry Meijers/Ingrid Wolves[Opel Ascona B]
Edwin Wolves/Ferdi ter Maat[Opel Kadett]
en misschien de broertjes Averdijk[Opel Ascona]
kasper schreef:hoever is dat ongeveer rijden en is deze rally een aanrader om te bezoeken
mastersevius schreef:kasper schreef:hoever is dat ongeveer rijden en is deze rally een aanrader om te bezoeken
Ligt tussen Keulen en Daun
Is opzich te doen toch
kasper schreef:krijg net te horen dat ze een kamaraden dag in hebben geplant duss gaat bij mij niet lukken om te gaan kijken. volgend jaar weer een kans
mantaboy schreef:Curryworst pommes mit mayo und ein Bit... En daarna lekker bij Hannes kijken naar jullie.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten