While van Eldik will not be able to compete on the final round of the Dutch Rally Championship, Easton hopes to run another Lancer WRC05 on that event.
Maar dat stond hier al ergens
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
While van Eldik will not be able to compete on the final round of the Dutch Rally Championship, Easton hopes to run another Lancer WRC05 on that event.
Holkers schreef:S2000 Fiesta? S1600 kan wel (heeft een keer in Hulst gereden). Maar is dit niet 'gewoon' zo'n Fiesta die Theo vd Berg ook mee had in... 2007?
Holkers schreef:S2000 Fiesta? S1600 kan wel (heeft een keer in Hulst gereden). Maar is dit niet 'gewoon' zo'n Fiesta die Theo vd Berg ook mee had in... 2007?
TWENGELTJE schreef:Holkers schreef:S2000 Fiesta? S1600 kan wel (heeft een keer in Hulst gereden). Maar is dit niet 'gewoon' zo'n Fiesta die Theo vd Berg ook mee had in... 2007?
Het is een in eigen beheer opgebouwde fiesta st 170
Kijk maar op www.HLG-Motersport.de
kasper schreef:st 170 is een focus fiesta is normaal st150
erikjan schreef:kasper schreef:st 170 is een focus fiesta is normaal st150
niet als je de techniek van de Focus ST170 overlepelt in een compacte Fiesta, dan wordt het een 170
vanmiddag nog maar weer eens de Diamantstraat meegepakt op de route naar huis; de nieuwe betonnen noordbaan (Skoda-zijde) zit er nu keurig in, maar is wel degelijk hoger dan de nog niet vernieuwde asfalt zuidbaan.
ik voorspel bij de hairpain wel wat extra effect bij bepaalde auto's en/of rijders![]()
trouwens, op de betonbaan kun je ook een Meeuwis-effect verwachten, door de voegen ontstaat een soort Kedeng-Kedeng
nog 2 weekjes afwachten
erikjan schreef:heuvel-op-driften is inderdaad een beperking, maar gaat wel verrassende zij-effecten (....) opleveren, hoop ik
erikjan schreef:wat te denken van drifts die geremd worden door de helling, wielen die spontaan van de grond komen, of dwarse acties van WRC's die op koppel zo'n bultje slechten...
al zullen auto's met erg laag bodywork wel wat hinder ervan ervaren
ik hoop trouwens dat de hairpin van hoog naar laag gaat, da's sneller![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten