Rally XS

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rally XS

Berichtdoor Jan » vr dec 05, 2003 16:32

Ik zag zojuist dat een ander topic over rallyxs gesloten was en ik wilde nog ff wat zeggen...

Ik woon in Vriezenveen en ging in Almelo naar de tijdschriftenwinkel(of mag ik wel reclame maken) :)

Tot mijn grote verbazing zie ik daar de nieuwe rally xs liggen in het Engels!
Doen meer winkels dit of...
Want in de Engelse versie staan hele andere rubrieken in, en in de vorige stond dat de nieuwe uitkomt op 15 december...

Tis maar ff dat jullie het weten.
Jan

Re: Rally XS

Berichtdoor Eldek » vr dec 05, 2003 16:56

Op een paar plaatsen in Nederland worden nog Engelse versies verkocht. Afgezien van Schiphol zal dit binnenkort stoppen. De NL versie ligt rond 15 december in de winkel.
Eldek

Berichtdoor Maarten » vr dec 05, 2003 17:36

Maar goed ook, toch vreemd dat mensen uit Belgie exact dezelfde vraag stellen als Engelsen :S :D
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Holkers » vr dec 05, 2003 23:10

op Leiden centraal station kun je alleen maar de Engelse versie krijgen.

Toch maar een abo-tje nemen?... :D:D:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Mivali » ma dec 08, 2003 13:04

Misschien al aan bod geweest maar ik moet het toch even kwijt: Tijdens RR zag ik de reclame van het blad met als tekst zoiets als "Koop 'm nu of WORDT lid"....

Ik vind dat we zuinig moeten zijn met de Nederlandse taal en voor alle kijkers die dit ook knarsentandend toezagen....Dit is de gebiedende wijs en dat betekent dus "WORD Lid"..zonder T

Ik vind het mooi blad maar zo'n reclame doet afbreuk aan dit alles. Opletten dus, ik wil me desnoods aanbieden om voortaan alle spelfouten en grammaticale zaakjes vooraf te bekijken. OK redactie?

Met vriendelijke groeten,

Michel van Lindert
Michel van Lindert
Mivali

Re: Re: Rally XS

Berichtdoor StevenK » ma dec 08, 2003 13:14

mivali wrote:
Misschien al aan bod geweest maar ik moet het toch even kwijt: Tijdens RR zag ik de reclame van het blad met als tekst zoiets als "Koop 'm nu of WORDT lid"....

Ik vind dat we zuinig moeten zijn met de Nederlandse taal en voor alle kijkers die dit ook knarsentandend toezagen....Dit is de gebiedende wijs en dat betekent dus "WORD Lid"..zonder T

Ik vind het mooi blad maar zo'n reclame doet afbreuk aan dit alles. Opletten dus, ik wil me desnoods aanbieden om voortaan alle spelfouten en grammaticale zaakjes vooraf te bekijken. OK redactie?

Met vriendelijke groeten,

Michel van Lindert

Ooit in een ver verleden eindigde de gebiedende wijs meervoud toch echt op -t: 'Bezint eer ge begint'.

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat de NL taal ooit nog weer correct gebezigd zal worden; als je op de diverse internetfora kijkt zie je daar zelfs dingen langskomen als 'hij zechd dat hij een fiets gekochd heefd.' En dat niet één keer, maar doorlopend.

Daarmee vergeleken is RallyXS een blad van hoog niveau.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jan » ma dec 08, 2003 13:42

Dat kan dan wel zozijn, maar als je alleen al let op de namen van rijders,
er was er 1 in de eerste uitgave van Rally XS. Dan schrijven ze de naam van een rijder gewoon verkeerd, of bij het verslag van de Golden Tulip Raly: De auto van Collens gaat hard (of zoiets). Maar als je een beetje in het rallywereldje zit dan weet toch iedereen dat hij de navigator is, en dat Jardon de rijder???

Dat vind ik nogal fouten die je in zo'n blad niet kunt maken...

Maar desondanks vind ik het een superblad!
Jan

Berichtdoor StevenK » ma dec 08, 2003 13:54

Subaru Rullezzz!!! wrote:
Dat kan dan wel zozijn, maar als je alleen al let op de namen van rijders,
er was er 1 in de eerste uitgave van Rally XS. Dan schrijven ze de naam van een rijder gewoon verkeerd, of bij het verslag van de Golden Tulip Raly: De auto van Collens gaat hard (of zoiets). Maar als je een beetje in het rallywereldje zit dan weet toch iedereen dat hij de navigator is, en dat Jardon de rijder???

Dat vind ik nogal fouten die je in zo'n blad niet kunt maken...

Maar desondanks vind ik het een superblad!

Klopt; het maken van fouten in namen van deelnemers vind ik erger dan taal- en spelfouten (hoewel me daar persoonlijk zeker aan erger)
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Rally XS

Berichtdoor Jan » ma dec 08, 2003 14:20

Klopt; het maken van fouten in namen van deelnemers vind ik erger dan taal- en spelfouten (hoewel me daar persoonlijk zeker aan erger)[/quote]

Mare ik vraag me dan vaak af, of die mensen in de redactie wel eens wat van de rallysport afweten want ze zullen die tekst toch wel nakijken op fouten?

[Edited by Subaru Rullezzz!!! on 12-08-2003 at 01:24 PM GMT]
Jan

Re: Re: Re: Re: Rally XS

Berichtdoor StevenK » ma dec 08, 2003 15:31

Subaru Rullezzz!!! wrote:
Klopt; het maken van fouten in namen van deelnemers vind ik erger dan taal- en spelfouten (hoewel me daar persoonlijk zeker aan erger)

Mare ik vraag me dan vaak af, of die mensen in de redactie wel eens wat van de rallysport afweten want ze zullen die tekst toch wel nakijken op fouten?

[Edited by Subaru Rullezzz!!! on 12-08-2003 at 01:24 PM GMT][/quote]
We maken toch allemaal wel eens fouten ? Ik weet best wel veel van Windows 2000 systemen, en toch gebeurt het mij wel eens dat ik een server volledig en onbedoeld onderuit haal...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » ma dec 08, 2003 15:59

Dat is een vast gegeven als je met Microsoft werkt Steven. Maar daar heeft Microsoft zelf een goed principe voor: Drag and Drop! :D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Mivali » vr dec 12, 2003 12:11

Was bij de Bijenkorf Amsterdam, verscholen achter nieuwe tijdschriften stonden er nog minstens 10 exemplaren van Rlly Insight no. 3, gewoon vaste prijs...Grappig.

Michel van Lindert
Michel van Lindert
Mivali

Berichtdoor billy » ma dec 15, 2003 14:13

Het is inmiddels de 15de dus zal de nieuwe Rally xs deze week uitkomen. Zouden de heren van rally xs aub even willen melden wat er deze keer te lezen zal zijn? Er staat namelijk ook nog niets te lezen op hun eigen site.
William Heeren
billy

Berichtdoor Holkers » ma dec 15, 2003 15:10

billy wrote:
Het is inmiddels de 15de dus zal de nieuwe Rally xs deze week uitkomen. Zouden de heren van rally xs aub even willen melden wat er deze keer te lezen zal zijn? Er staat namelijk ook nog niets te lezen op hun eigen site.

rustig, pak die rust, relax...
waarom zou je de site willen lezen alvorens het tijdschrift te kopen, als echt rallyfan ben je er toch abonnee van...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Armand » ma dec 15, 2003 15:16

Hé jongens geen paniek,
vanaf donderdag ligt die in de winkel en hopelijk hebben onze leden het magazine in de bus gehad. We hebben Petter Solberg de eerste 24 uur na zijn overwinning gevolgd en een intervieuw met Henk Vossen en nog veel meer leuke artikelen.
Daarnaast een superprijsvraag

groeten en veel leesplezier,

Armand Verhoef
rallyXS
Op een dag is die klaar...
Armand

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl