Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dat zou dus beteken dat Hirvonen eigenlijk een betere rijder is dan Loeb alleen dat Loeb voordeel heeft van de auto. Ik denk dat dit inderdaad zo is en vind het vreselijk jammer.
Corne schreef:Loeb is een beetje saai, daarom zegt iedereen dat. Als hij de persoonlijkheid van Rossi had, hoorde je niemand over de Citroën die beter is
Wijs gesproken, maar Loeb wint ok de race of the Champions, wil ze eigenlijk wel is zien of ze het in een Nederlandse rally ook kunnen :p Kuipers 19 en 23 is wel goed toch met een (oude ford WRC)Cinq-Power schreef:Corne schreef:Loeb is een beetje saai, daarom zegt iedereen dat. Als hij de persoonlijkheid van Rossi had, hoorde je niemand over de Citroën die beter is
Rossi is helemaal een klasse apart.
Rijdt op elk merk naar de wereldtitel, Loeb (nog) alleen met Citroën.
Laat hem eens naar Ford stappen en daar zijn stukje herhalen.
Zet op zijn beurt Hirvonen in de C4 en kijk dan wie er vooraan staat.
Nu kan je het eigenlijk niet zeggen vind ik.
Jan Willem schreef:Die uitspraak getuigt van een knap staaltje alwetendheid Corne (no offense). Ik vind Hirvonen net zo saai als Loeb, het zijn beide geen Colin McRae's of Latvala's. Ik heb geen verklaring maar hij heeft mijn sympathie en Loeb niet.
MartijnS schreef:Kom op, het is toch echt wel duidelijk dat Loeb de beste rijder van het stel is..
Starkoo schreef:Loeb wint ok de race of the Champions
MartijnS schreef:Kom op, het is toch echt wel duidelijk dat Loeb de beste rijder van het stel is..
Corne schreef:Loeb is een beetje saai, daarom zegt iedereen dat. Als hij de persoonlijkheid van Rossi had, hoorde je niemand over de Citroën die beter is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten