Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bart Sweers schreef:Toen ik net naar huis fietste zag ik bij VM dat ze daar de eerste van de nieuwe Fiesta R2 binnen hebben gekregen.
Weet iemand hoe ik de foto's ervan hier kan plaatsen?
RobinV-Rally schreef:Okee.. Voor wie is die Evo? Helemaal bestickert al...
pedduhwick schreef:De evo heeft vorige jaar ook gereden, volgens mij door Bernard ten Brinke, als ik me niet vergis, kan zijn dat ie nog in de kleuren zit
Foto van PhotoBucket, Euregio zie ik net op de zijkantSander D. schreef:RobinV-Rally schreef:Okee.. Voor wie is die Evo? Helemaal bestickert al...
Als het goed is voor Bas van Kamperdijk en Tim Rietveld. Gelet op de foto vraag ik me trouwens af of de Focus van Van Merksteijn Jr. die daar op de achtergrond staat nog zal deelnemen aan de Euregio Rally.
Bart Sweers schreef:ik denk niet van ten Brinke. Het logo voorop de neus klopt niet
WRC fan schreef:Lijkt me vrij logisch dat hij niet van Van Brinke is. In een Mitshibutshi maakt hij totaal geen kans op het Nederlands kampioenschap of Van de Heuvel moet uitvallen, in de Focus daarentegen veel meer.
pedduhwick schreef:De evo heeft vorige jaar ook gereden, volgens mij door Bernard ten Brinke, als ik me niet vergis, kan zijn dat ie nog in de kleuren zit
Johnny87 schreef:pedduhwick schreef:De evo heeft vorige jaar ook gereden, volgens mij door Bernard ten Brinke, als ik me niet vergis, kan zijn dat ie nog in de kleuren zit
Als men dan nog iets beter kijkt ziet men ook dat het een evo is die een type ouder is dan die waar ten brinke mee reed. aan de grill te zien.
WRC fan schreef:Lijkt me vrij logisch dat hij niet van Van Brinke is. In een Mitshibutshi maakt hij totaal geen kans op het Nederlands kampioenschap of Van de Heuvel moet uitvallen, in de Focus daarentegen veel meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten