Conrad Euregio Rally en Twente Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mmrizio » di okt 27, 2009 22:20

Hein schreef:
Wim Salabim schreef:Er is nog een titelkandidaat meer :wink:

Volgens mij wel 2. Al is die laatste wel heel theoretisch.

En als een aantal rijders zich iets sportiever had opgesteld aan het begin van het jaar, was er nog een kandidaat geweest, met evenveel punten als VdH - uit 2 wedstrijden minder :evil:

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Wim Salabim » wo okt 28, 2009 0:56

Hein schreef:
Wim Salabim schreef:
WRC fan schreef:Lijkt me vrij logisch dat hij niet van Van Brinke is. In een Mitshibutshi maakt hij totaal geen kans op het Nederlands kampioenschap of Van de Heuvel moet uitvallen, in de Focus daarentegen veel meer.

Er is nog een titelkandidaat meer :wink:

Niets is zeker, dus ook 'de laatste titelkandidaat' heeft nog kans... Anders was diegene wel in de Condroz gaan rijden.
Wim Salabim

Publieksinformatiepakket

Berichtdoor Esmee 454 » wo okt 28, 2009 8:16

Gister heb ik online het publieksinformatiepakket besteld. Nu krijg ik een e-mail bericht waarin staat dat ik geen betaling zou hebben gedaan of dat deze niet goed is gegaan. Van mijn bankrekening is wel gewoon €10,- afgeschreven... Iemand hier ook problemen mee gehad?
Esmee 454

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 28, 2009 8:34

Nee dat probleem had ik niet esmee, bij staat er gewoon het verschuldigde bedrag is succesvol afgeschreven via Ideal.

Succes ik zou proberen via via een oplossing te zoeken. En sowieso als je hem niet krijgt het bankafschrift meenemen naar het Hotel van de Valk.
Sjeik1981

Berichtdoor 2rallyman1 » wo okt 28, 2009 8:37

Wim Salabim schreef:
Hein schreef:
Wim Salabim schreef:
WRC fan schreef:Lijkt me vrij logisch dat hij niet van Van Brinke is. In een Mitshibutshi maakt hij totaal geen kans op het Nederlands kampioenschap of Van de Heuvel moet uitvallen, in de Focus daarentegen veel meer.

Niets is zeker, dus ook 'de laatste titelkandidaat' heeft nog kans... Anders was diegene wel in de Condroz gaan rijden.

Inderdaad! Misschien is de focus van ten brinke wel verhuurd.....
2rallyman1

Berichtdoor Hein » wo okt 28, 2009 9:09

Wim Salabim schreef:
Hein schreef:
Wim Salabim schreef:

De kandidaat die ik bedoel heet geen Van Hoof. Ga maar eens rekenen, dan zul je zien dat er nog een vierde kandidaat is voor de titel. Ten Brinke, vd Heuvel, van Hoof en .....
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor WRC fan » wo okt 28, 2009 9:26

Vossen, hij heeft volgens mij nog geen schrapresultaat en staat er wel redelijk goed voor.
WRC fan

Berichtdoor RobinV-Rally » wo okt 28, 2009 9:29

WRC fan schreef:Vossen, hij heeft volgens mij nog geen schrapresultaat en staat er wel redelijk goed voor.

Dan moeten die andere 3 uitvallen, Vossen winnen. Het kan, maar die kans is zooo klein...
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor WRC fan » wo okt 28, 2009 9:34

Ik verwacht het ook niet maar ik zei dit op de reactie van de post boven die van mij.
WRC fan

Berichtdoor Sander D. » wo okt 28, 2009 9:37

Hein schreef:De kandidaat die ik bedoel heet geen Van Hoof. Ga maar eens rekenen, dan zul je zien dat er nog een vierde kandidaat is voor de titel. Ten Brinke, vd Heuvel, van Hoof en .....

Dat lijkt me dan Huzink ...
Sander D.

Berichtdoor RobinV-Rally » wo okt 28, 2009 10:01

Sander D. schreef:
Hein schreef:De kandidaat die ik bedoel heet geen Van Hoof. Ga maar eens rekenen, dan zul je zien dat er nog een vierde kandidaat is voor de titel. Ten Brinke, vd Heuvel, van Hoof en .....

Dat lijkt me dan Huzink ...

Even berekenen, op de standen van de KNAF is al 1 schrap minimaal doorberekend, dus heb ik het laagste punten aantal gezocht het verschil met 100 berekent en dat erbij opgeteld dan kom je op het onderste lijstje uit.
Huzink heeft nu 452 punten, zijn huidige laagste (niet schrap) 84 punten. Dus er kunnen er nog max 16 bijkomen en dan staat Huzink op 468.
Vossen kan er nog max 22 punten bijkrijgen (laagste niet schrap is 78) en komt dan op 432 en dat is minder dan Huzink, Ten Brinke en van Hoof nu hebben.

Ten Brinke max: 486 nu: 474
Van Hoof max: 482 nu: 470
vd Heuvel max: 486 nu: 386
Huzink max: 468 nu: 452
Vossen max: 432 nu: 410

Dus Huzink kan geen kampioen worden, alleen V Hoof, Ten Brinke en VD Heuvel
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor ZZR Fan » wo okt 28, 2009 10:26

Uhm, volgens de persberichten gaan Heuvel en Ten Brinke met een gelijk aantal punten naar Twente, dat zie ik niet in jouw lisjtje.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor RobinV-Rally » wo okt 28, 2009 10:28

ZZR Fan schreef:Uhm, volgens de persberichten gaan Heuvel en Ten Brinke met een gelijk aantal punten naar Twente, dat zie ik niet in jouw lisjtje.

Link naar de standen...
Kijk en oordeel zelf
RobinV-Rally
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor WRC fan » wo okt 28, 2009 10:31

RobinV heeft de schrapresultaten eraf getrokken.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 28, 2009 11:18

Toch blijf ik het gek vinden dat je over schrapresultaten kan praten, eigenlijk zouden we dat gewoon moeten afschaffen. Dan staat ten Brinke er nog veel beter voor, maar komen er wel ineens andere kanshebbers bij, zoals een Nelis Verkooijen. Het is toch waanzin dat hij feitelijk veel betere score heeft, maar geen kampioen kan worden. Dat geldt toch ook voor Vossen de kans dat hij kampioen wordt is nog kleiner dan een vlo. Maar goed dat is een andere discussie en heeft niet heel veel met de euregio rally te maken.

Edit: volgens mijn bereking vergeten we er nog eentje en dat is Nelis Verkooijen. (volgens mijn berekening dan, kan me vergissen)

Edit: toch niet....
Laatst bijgewerkt door Sjeik1981 op wo okt 28, 2009 11:28, in totaal 2 keer bewerkt.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden