Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:Nog maar 1 ingeschreven, is nog steeds afwachten!
Red_Spike schreef:erikjan schreef:Red_Spike schreef:PVG schreef:Ik mag hopen dat ze voor de spanning bij de euregio de startnummers zo verdelen. 1 vd Heuvel 2 Ten Brinke 3 Van Hoof. Zitten ze mooi bij elkaar om de pot te beslissen.
Heuvel altijd nummer 1 door fia status
even off-topic: welke status heeft Weijs junior volgend jaar, nu hij een klasseoverwinning in het WRC heeft geboekt ?
Ik gok ook FIA B status, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Hebben de juniors niet standaard al status C? of 3, weet niet hoe ze het precies nummeren.
kasper schreef:Harrie kleinjan met Bart Hissink in de sprint goed dat die der ook weer bij zijn
Sander D. schreef:Goed nieuws dat Bart Hissink zijn rentree maakt (had niet verwacht dat dat dit jaar al zou gebeuren).
Overigens denk ik dat met de inschrijving van Tom Collet/Sander Röling in een door VM Motorsport geprepareerde Evo IX er niet meer hoeft te worden gehoopt op de inzet van een tweede Ford Focus WRC door VM Motorsport. Toch jammer dat sinds de kans op het kampioenschap verkeken is Peter van Merksteijn Jr. aan geen (RDO) wedstrijd meer heeft deelgenomen ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten