Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:iemand bij Wevers sport keek waarschijnlijk op de kalender en zag dat het bijna 31 oktober was
Denk het ja, 7 WRC totaal toch, heel wat EVO's, genoeg achterwielaandrijvers, het kan nog alleen maar beter worden, wat word er nog meer verwacht???Jaccoooo schreef:iemand bij Wevers sport keek waarschijnlijk op de kalender en zag dat het bijna 31 oktober was
official No. 27768 schreef:8) Nu nog mooi weerZaterdag even 115 pakketjes inpakken[
official No. 27768 schreef:De Groep A is erg goed vertegenwoordigd in de rally en de groep YR erg goed in de rallysprint
Heb er zin in (al kan ik alleen vrijdag/zaterdag)
Sjeik1981 schreef:Niek ik ben het met je eens, maar volgens mij wordt het niet super weer.
Ik kan me haast niet voorstellen dat Hengelo de afgelopen jaren mooi weer heeft. Zo heeft Hellendoorn vaak wel super weer (bijna zomers) over het algemeen Barneveld ook wel goed.
Maar Hengelo is altijd wel beetje prut en kil, maar goed extra jas aan. As weekend naar Fotobeurs in Utrecht om een jas te halen voor de camera. Zodat hij beetje beschermd is tegen stof (nu zullen we daar wel geen last van hebben in Hengelo) en regen.
Ik hoop nog op paar mooie deelnemers erbij. Ben nog steeds benieuwd wat we vanuit de renstal van Mark van Eldik mogen verwachten. Persoonlijk vind ik het ook jammer dat we van Merksteijn niet meer zien dit seizoen.
Maar goed 5 wagens uit de stal van Wevers.......
edit: voor de vrijdag en de zaterdag ziet er voor zover wel goed uit. Nu hopen dat ze dat goed hebben en dat de zondag ook mooi wordt. Wel koud met 10 graden.
TWENGELTJE schreef:Sjeik1981 schreef:Niek ik ben het met je eens, maar volgens mij wordt het niet super weer.
Ik kan me haast niet voorstellen dat Hengelo de afgelopen jaren mooi weer heeft. Zo heeft Hellendoorn vaak wel super weer (bijna zomers) over het algemeen Barneveld ook wel goed.
Maar Hengelo is altijd wel beetje prut en kil, maar goed extra jas aan. As weekend naar Fotobeurs in Utrecht om een jas te halen voor de camera. Zodat hij beetje beschermd is tegen stof (nu zullen we daar wel geen last van hebben in Hengelo) en regen.
Ik hoop nog op paar mooie deelnemers erbij. Ben nog steeds benieuwd wat we vanuit de renstal van Mark van Eldik mogen verwachten. Persoonlijk vind ik het ook jammer dat we van Merksteijn niet meer zien dit seizoen.
Maar goed 5 wagens uit de stal van Wevers.......
edit: voor de vrijdag en de zaterdag ziet er voor zover wel goed uit. Nu hopen dat ze dat goed hebben en dat de zondag ook mooi wordt. Wel koud met 10 graden.
6 auto`s uit de weversstal
Er stond al een corolla op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten