Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hardenberg wrote:
Wie weet er wat meer over de te rijden kampioenschappen in Nederland 2004, gesloten of open N.K.?
Remco van Overdijk wrote:
Vanavond wordt definitief bekend of het een open of gesloten kampioenschap wordt. Mocht het een gesloten kampioenschap worden dan heb je altijd nog de mogelijkheid van de Benelux-cup.
steven wrote:Remco van Overdijk wrote:
Vanavond wordt definitief bekend of het een open of gesloten kampioenschap wordt. Mocht het een gesloten kampioenschap worden dan heb je altijd nog de mogelijkheid van de Benelux-cup.
Als het een gesloten kampioenschap is, dan vind ik dat echt onvoorstelbaar kortzichtig.
De buitenlandse deelnemers, zoals Depping, zijn in het verleden verantwoordelijk geweest voor een groot stuk 'aantrekkelijkheid' van de NL rallysport.
Remco van Overdijk wrote:
Steven, tot op dit moment weet ik niet of het open of gesloten kampioenschap zal zijn, maar ik neem aan dat jij vanavond zeker op de RCH-avond aanwezig bent. Er is dan alle mogelijkheid om hierover te spreken, direct met de mensen van het BSR. (De verantwoordelijken in deze.)
Indien jij er niet bent en het zou een gesloten kampioenschap worden dan zal ik naar de motivatie hieromtrent vragen en hier morgen op deze site over berichten.
M. Vr. Gr.
Remco van Overdijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast