Holkers schreef:Cinq-Power schreef:Ik zou weleens willen weten wat Mark tegen Michel zei toen hij achteruit de finish over wou rijden.
Iets in de trant van: "Wil die niet vooruit, dan maar achteruit"?
Zal eerder andersom zijn geweest, dat Michel tegen Mark zei; is nog 40 meter, achteruit is sneller dan draaien.
Gevolgd door: "geef jij die tijdkaart zo even aan de dame bij de stopfinish. Ik kan er niet bij."
We hebben inderdaad allemaal een geweldige tijd gehad op Tenerife. Het enthousiasme voor de rallysport in het algemeen en Mark en Michel in het bijzonder is hartverwarmend. Het begon al voor de rally, maar na de rally waren ze helemaal niet meer te houden. Met als 1 van de hoogtepunten inderdaad de fotograaf/fan in het witte shirt die op z'n knieen ging na de donut bij het podium (in het filmpje bij 2.20). Die wilde overigens ook met Ed en mij (de aanwezige Nederlanse pers) op de foto! Wat een volk!
Het verslag in woord en beeld proberen we zo snel mogelijk met jullie te delen, maar we zitten allebei met nog andere werkzaamheden hiernaast. Wordt vervolgd en laat ondertussen de linkjes naar mooie filmpjes en foto's maar komen!
Maurice