Eldik in Tenerife

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Roger en Jolanda » di nov 17, 2009 19:21

Je zou alleen voor het enthousiaste publiek al gaan :lol: bijna net zo enthousiast als in België :wink:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Manfred_D » di nov 17, 2009 19:23

Armand schreef:
Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.

Eeeuuh, denk dat je je vergist in bv een Dani Sola, noem maar even iemand en de mannen die elke bocht op hun duimpje kennen de zogeheten "locals".
Eerst de feiten kennen voor je een belachelijk opmerking maakt. Die lekke band was gewoon jammer, maar voor de winst rijden was vanaf de start niet aan de orde. Op een leuke manier het seizoen afsluiten, dat was de bedoeling en dat is 100% gelukt...

We zijn het nog nooit eens geweest, maar hierbij heb je geen 100% gelijk maar zelfs 2148 % gelijk. Hij heeft ook aangegeven dat het hem alleen ging om het seizoen leuk af te sluiten, als hij voor de winst zou gaan dan denk ik dat hij wel een andere rijstijl had genomen. En wat te bedenken wat je aan PR hebt gegeven in dat land? Ze klapte het hardst als van Eldik langs kwam, dat zegt toch genoeg. En qa MenM sport heeft hij zeker een visitekaartje afgegeven denk ik.
Manfred_D

Berichtdoor Erik de Wild » di nov 17, 2009 20:17

Het is natuurlijk Mark zijn feestje daar, maar als je het enthousiasme ziet krijg je haast zin om met een hele delegatie Nederlandse auto's daar naar toe te gaan...........
Erik de Wild

Berichtdoor Armand » di nov 17, 2009 20:58

en een feestje was het....
Armand

Berichtdoor sebas » di nov 17, 2009 22:45

Manfred_D schreef:
Armand schreef:Omdat het een Belgische azijnzeiker is....

:lol:
:evil:
sebas

Berichtdoor briljant » di nov 17, 2009 22:47

sebas schreef:
Manfred_D schreef:

Dat je bijna in België woont betekend nog niet dat jij je aangesproken moet voelen. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor sebas » di nov 17, 2009 22:50

briljant schreef:
sebas schreef:
Manfred_D schreef:

Dat je bijna in België woont betekend nog niet dat jij je aangesproken moet voelen. :wink:

Haha zo bedoelde ik het ook niet ,maar vond het een "rare"reactie van iemand die toch beter moet weten :wink:
sebas

Berichtdoor Campos » di nov 17, 2009 23:00

Manfred_D schreef:
Armand schreef:
Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.

Eeeuuh, denk dat je je vergist in bv een Dani Sola, noem maar even iemand en de mannen die elke bocht op hun duimpje kennen de zogeheten "locals".
Eerst de feiten kennen voor je een belachelijk opmerking maakt. Die lekke band was gewoon jammer, maar voor de winst rijden was vanaf de start niet aan de orde. Op een leuke manier het seizoen afsluiten, dat was de bedoeling en dat is 100% gelukt...

We zijn het nog nooit eens geweest, maar hierbij heb je geen 100% gelijk maar zelfs 2148 % gelijk. Hij heeft ook aangegeven dat het hem alleen ging om het seizoen leuk af te sluiten, als hij voor de winst zou gaan dan denk ik dat hij wel een andere rijstijl had genomen. En wat te bedenken wat je aan PR hebt gegeven in dat land? Ze klapte het hardst als van Eldik langs kwam, dat zegt toch genoeg. En qa MenM sport heeft hij zeker een visitekaartje afgegeven denk ik.

Kijk voor de gein is op het spaanse rallyforum wat ik postte (link staat ergens op pagina 4 volgens mij), die lui zijn helemaal lyrisch over ze!
Campos

Berichtdoor Armand » di nov 17, 2009 23:19

Ik weet het ook beter, daarom die "rare" reactie. Kom op mannen, maak er niet zo'n big deal van. Was gewoon een cynische opmerking naar iemand die mijn inziens het verschil niet ziet tussen een circuitrace en een rally, die af en toe zo smal is dat je achteruit de finish over moet. Je moet er gereden hebben om een oordeel te maken en niet effe vanuit de luie stoel iets in de eter knallen.8)

zo goed voor de lange teentjes....
Armand

Berichtdoor Jan » di nov 17, 2009 23:32

Ether is met 'th' Armand... :wink:
Jan

Berichtdoor ikkuh_18 » di nov 17, 2009 23:32

denkt iedereen om zn bloeddruk...licentie avonden komen er weer aan :wink:
ikkuh_18

Berichtdoor Armand » di nov 17, 2009 23:38

Jan schreef:Ether is met 'th' Armand... :wink:

Fcuk je hebt gelijk Jan....
Armand

Berichtdoor ikkuh_18 » di nov 17, 2009 23:44

Wim schreef:
Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.

Dat heb ik gelezen. Lek rijden is meestal de schuld van de rijder, tenzij je mij dit kan bevestigen dat het in dit geval niet zo was. :wink:

vind dit wel een zeer opmerkelijke opmerking...gezien het feit dat al elke rijder en navi rekening moet gaan houden dat hij ook lek kan rijden en het dan zijn schuld zou zijn....de sport toch echt wel saai word om naar te kijken aan gezien dan iedereen als slakke over de weg gaat... wat een ander je voor dee wielen gooit kun je van te voren niet weten :wink: Dus mag je mij is uitleggen hoe het de schuld van de rijder kan zijn...wat doet hij dan mis volgens jou?
ikkuh_18

Berichtdoor astra driver » wo nov 18, 2009 0:08

ikkuh_18 schreef:
Wim schreef:
Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.

Dat heb ik gelezen. Lek rijden is meestal de schuld van de rijder, tenzij je mij dit kan bevestigen dat het in dit geval niet zo was. :wink:

vind dit wel een zeer opmerkelijke opmerking...gezien het feit dat al elke rijder en navi rekening moet gaan houden dat hij ook lek kan rijden en het dan zijn schuld zou zijn....de sport toch echt wel saai word om naar te kijken aan gezien dan iedereen als slakke over de weg gaat... wat een ander je voor dee wielen gooit kun je van te voren niet weten :wink: Dus mag je mij is uitleggen hoe het de schuld van de rijder kan zijn...wat doet hij dan mis volgens jou?

zo annabeth ben je op oorlogspad..? :wink:
astra driver

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden