Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Roger en Jolanda schreef:Kan iemand mij informeren over eventuele testdagen die er voor het seizoen 2010 gehouden worden, ik zou graag 1 of 2 keer mee testen als dat kan.
Er is als ik het goed heb begrepen ook altijd een KNAF georganiseerde test dag hoe kom ik aan informatie, verschijnt die op www.knaf.nl ....
Roger en Jolanda schreef:ik en geduldig afwachten pfffffffffffff![]()
Ik ben namelijk altijd te laat als ik het lees zijn het de foto's van de testdag........ vandaar mijn vraag
TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:ik en geduldig afwachten pfffffffffffff![]()
Ik ben namelijk altijd te laat als ik het lees zijn het de foto's van de testdag........ vandaar mijn vraag
En jij zit elke dag op het forum hoe kun je het dan missen
Je zou al eens kunen informeren bij v.d.Heuvel
Roger en Jolanda schreef:TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:ik en geduldig afwachten pfffffffffffff![]()
En jij zit elke dag op het forum hoe kun je het dan missen
Je zou al eens kunen informeren bij v.d.Heuvel
MONIQUE MONIQUE![]()
nee zonder flauwekul er wordt meer getest als hier bekend gemaakt wordt en vaak is het zo als je met meerdere bent de kosten kleiner worden toch
en als mijn laptop aan staat, staat altijd rallysport.nl aan maar ik zit er niet altijd achter hoor wel veel trouwens
Roger en Jolanda schreef:ik en geduldig afwachten pfffffffffffff![]()
Roger en Jolanda schreef:2 clio's en een saxo nemen niet zo veel ruimte in toch Dirk
Roger en Jolanda schreef:Kan iemand mij informeren over eventuele testdagen die er voor het seizoen 2010 gehouden worden, ik zou graag 1 of 2 keer mee testen als dat kan.
Er is als ik het goed heb begrepen ook altijd een KNAF georganiseerde test dag hoe kom ik aan informatie, verschijnt die op www.knaf.nl ....
eenarmigebandiet schreef:28 februari Testdag Fürstenau
staat in de agenda van van merkstein!!
Jaccoooo schreef:eenarmigebandiet schreef:28 februari Testdag Fürstenau
staat in de agenda van van merkstein!!
dat was 28 februari 2009
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten