Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Jan Willem schreef:Blijkbaar is de aantrekkelijkheid voor de toeschouwers niet het enige aspect dat telt bij beslissingen op het hoogste niveau, ook al lijken sommige toeschouwers dit wel te verwachten. De kostenreductie is nodig voor de toegang voor teams met een minder budget, waardoor het kampioenschap in elk geval qua auto's toch veelzijdiger wordt, en ook zou ik niet weten waarom de rallywereld een uitzondering zou moeten zijn op de wereldwijde inspanningen om fossiel brandstofverbruik te verminderen.
Ik ben ook niet zo bang voor die veranderingen. Ben alleen wel benieuwd wat het geluid van een electrische rallyauto word.
mantaboy schreef:Dan mis ik nog wel de vlammen uit de uitlaat.
r199 schreef:Het geluid van de eerste electriche rallyauto????
ik ben bang dat dat zo ongeveer hetzelfde zal zijn als de electriche crossmotor en die zijn er al heel apart je schrikt je rot want je hoort
ze niet aankomen.
http://www.youtube.com/watch?v=hR_4vm0szrg
heel apart en niet grappig
2rallyman1 schreef:mantaboy schreef:Dan mis ik nog wel de vlammen uit de uitlaat.
gasbrander
fakkels ( zijn er zelfs in verschillende kleuren , zie voetbal)
Sterretjes in een buis
Dennis014 schreef:Tis net een radiografisch bestuurbaar autotje, opzich vrij logisch want die lopen ook op een elektro motor!
whemink schreef:actionmedia4all.com schreef:Bij geruisloos elektrisch rijden kan uitlaatgeluid gesimuleerd worden.[/i]
Dat is heel knap!! Uitlaatgeluid simuleren en toch geruisloos rijden (wat zal hij dan onder geruisloos verstaan)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten