Kwam ik net nog tegen bij onze Duitse collega's misschien ook iets voor de Nederlandse rally's,
http://maps.google.com/maps/ms?hl=de&ie ... 709473&z=6
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Ik voorzie voor Nederland wel het probleem dat organisaties dit niet graag zien. Vanwege vergunningen en vanwege de verkoop van de informatiepakketten. In Duitsland / België en andere landen hebben de organisaties andere vormen van inkomsten (entree-kaartjes) en vinden dat minder 'erg'.
Helaas kloppen de locaties op het kaartje niet bij de Nederlandse rally'sRed_Spike schreef:Een vergelijkbaar systeem heb ik afgelopen jaar opgezet met de webmaster van mijn site.
Nog niet alle locaties zijn even nauwkeurig aangegeven, maar toch is het wel makkelijk om te zien waar de rally verreden wordt. Ook werken we nog aan de links van alle rally's en eventueel de foto's van vorige edities.
WRC rally's van 2009
IRC rally's 2009
ERC rally's
En uiteraard de Nederlandse rally's
Verder heb ik van afgelopen seizoen ook de meeste proeven in google earth, deze plaats ik niet om gezeur met de organisaties te voorkomen.
briljant schreef:Helaas kloppen de locaties op het kaartje niet bij de Nederlandse rally'sRed_Spike schreef:Een vergelijkbaar systeem heb ik afgelopen jaar opgezet met de webmaster van mijn site.
Nog niet alle locaties zijn even nauwkeurig aangegeven, maar toch is het wel makkelijk om te zien waar de rally verreden wordt. Ook werken we nog aan de links van alle rally's en eventueel de foto's van vorige edities.
WRC rally's van 2009
IRC rally's 2009
ERC rally's
En uiteraard de Nederlandse rally's
Verder heb ik van afgelopen seizoen ook de meeste proeven in google earth, deze plaats ik niet om gezeur met de organisaties te voorkomen.
Vechtdal rally is dan in Zwolle.
EGR is dan in Tilburg.
Tussen nog niet alle locaties zijn even nauwkeurig aangegeven en zoals op de kaarten vind ik nog wel een groot verschil.Red_Spike schreef:Red_Spike schreef:Nog niet alle locaties zijn even nauwkeurig aangegeven
Zegt genoeg lijkt me
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten