Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Binnengekomen op #2710 na 5 uur en 59 minuten.
Kan je 's avonds al plannen?
Moet 's ochtends rond 5 uur half 6 de deur uit dus om half 8 plannen wordt niks.
snwbrdr schreef:dalenbart schreef:...ik leef nog maar omdat ik geen andere kant op kon moest ik maar stuk terug.
nu op de goede weg met flinke achterstand.
hopelijk kan ik weer een klein beetje tijd terug winnen![]()
Maar ik had eerst niet door dat dat zwarte onbegaanbaar is dus in het vervolg maar op letten...
Ik zit regelmatig even te kijken, maar volgens mij sta je nog steeds stil, misschien even een klein stukkie achteruit en met een flinke boog om de onbegaanbare gebieden?
Ben binnengekomen op #708 na 4:49 uur in het terrein.. De echte Knuiman is op de motor ruim een half uur sneller.. Ben nu een virtuele motor aan het vervangen..
tomecek ligt er ook uit is naar het ziekenhuis voor een hersenscanlunteraan schreef:depress is nog niks over bekend en tomecek ook nog niet???
rimo1000 schreef:mooi kloten allemaal ga ik volgende week zondag een beetje voor niks naar de dakar
kunnen we nu samen met martin gaan kijken
rimo1000 schreef:kunnen we geen game daker forum openen ????
Cinq-Power schreef:rimo1000 schreef:kunnen we geen game daker forum openen ????
Had ik ook al gevraagd, zal er wel 1 open gooien, kan Holkers of anderen de posts erbij zetten.
erikjan schreef:Cinq-Power schreef:rimo1000 schreef:kunnen we geen game daker forum openen ????
Had ik ook al gevraagd, zal er wel 1 open gooien, kan Holkers of anderen de posts erbij zetten.
lijkt me heel zinvol, want nu lopen er 2 Dakar's door elkaar op dit topic
MartijnS schreef:rimo1000 schreef:mooi kloten allemaal ga ik volgende week zondag een beetje voor niks naar de dakar
kunnen we nu samen met martin gaan kijken
Klinkt inderdaad vervelend zeg
Wel echt jammer dat hij eruit is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten