Wie gaan er nog meer testen in Bitburg

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Wie gaan er nog meer testen in Bitburg

Berichtdoor Turboboost » ma dec 29, 2003 22:27

Steven wrote:

vanaf de allereerste keer dat ik ben wezen testen heb ik altijd officials uitgenodigd mee te gaan.

Niet alleen officials! die keer op Assen was nog steeds leuk, zeker omdat er toen getest werd met 2 golf 4 kitcars vers van de pers.....

vind het niet eerlijk om Steven nu erop af te rekenen dat ie niks voor officials over zou hebben, dan zou je ook alle rijders die niet gaan testen moeten beschuldigen van niks over hebben voor officials..... :(
Turboboost

Re: Wie gaan er nog meer testen in Bitburg

Berichtdoor Jurgen » di dec 30, 2003 23:57

De eerste twee keer dat het evenement georganiseerd is, was het al echt een succes.
Je kan gewoon zoveel rijden als je zelf wilt.
Daarnaast moet ik zeggen dat het leuk is om zo eens met de officials om te gaan. Je leert er best wel veel van om die mensen zo bezig te zien en zij leren er weer van om de linten eens van de andere kant te zien.

Ik ben er deze keer ook weer bij.

Groeten, Jurgen
Jurgen

Berichtdoor kraats » wo dec 31, 2003 21:14

De eerste twee keer dat het evenement georganiseerd is, was het al echt een succes.
Je kan gewoon zoveel rijden als je zelf wilt.
Daarnaast moet ik zeggen dat het leuk is om zo eens met de officials om te gaan. Je leert er best wel veel van om die mensen zo bezig te zien en zij leren er weer van om de linten eens van de andere kant te zien.
=====================================
Ik kan niet anders zeggen dat je gelijk hebt. Het was alleen zonde dat je de tweede keer nogal wat pech had. Op zich is dit Bitburg gebeuren een aanrader, ook al ben ik er maar 1 x bij geweest....
Maar ik heb wel een vraagje: De vorige keer waren onze vrienden uit Achtmaal de navi's (of heb ik het mis) maar welke club is er dit jaar aan de beurt? Je houdt er ook echt leuke contacten aan over met de dames en heren met de gele hesjes.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Aart » vr jan 02, 2004 13:21

Volgens mij wordt er dit jaar een mix gemaakt.
Piet Oostvogels heeft alle officialclubs aangeschreven om te kijken wie er allemaal belangstelling hebben.
Schijnt ook iets te maken te hebben met carnaval ;-)
Zal ook even in mijn agenda kijken
Rally is NOT a crime. 8) Bier zuipen als toeschouwer WEL! :evil:
Aart

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl