Voorlopige Nederlandse rally kalender 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » do jan 07, 2010 20:51

Wolter schreef:Steef is wel iemand die veel voor en na de Hellendoornrally verslag doet van die wedstrijd en daarom wel z'n oren openhoudt.
Verslag doen en oren open houden bij de verkeerde personen wil nog niet zeggen dat deze personen de waarheid vermelden. :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor mmrizio » do jan 07, 2010 20:57

kraats schreef:Trouwens hoe weet jij of het lachwekkend of irritant is wanneer ik met welke WRC dan ook start? :lol: :lol:
Vindt je me zonder WRC niet irritant genoeg? :lol:

Ik doelde op het (fictieve) gerucht dat jij met een WRC zou gaan rijden. 8)
Meer wil ik er niet over kwijt :twisted:

Maurice
mmrizio

Berichtdoor kraats » do jan 07, 2010 21:05

mmrizio schreef:
kraats schreef:Trouwens hoe weet jij of het lachwekkend of irritant is wanneer ik met welke WRC dan ook start? :lol: :lol:
Vindt je me zonder WRC niet irritant genoeg? :lol:

Ik doelde op het (fictieve) gerucht dat jij met een WRC zou gaan rijden. 8)
Meer wil ik er niet over kwijt :twisted:

Maurice

Mooi he? :lol:
Ik ben net gebeld door iemand van de slechtlezende meerderheid van dit forum.... "Waarom wist ik dit niet", was de vraag. :? :lol: :lol:
Ik kan hiervan niet de bron vermelden, beetje zielig, he? :lol:
Nou las ik net iets over forumvervuiling, zinloze en foutieve geruchten.... :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor ZZR Fan » do jan 07, 2010 21:08

briljant schreef:
Wolter schreef:Steef is wel iemand die veel voor en na de Hellendoornrally verslag doet van die wedstrijd en daarom wel z'n oren openhoudt.
Verslag doen en oren open houden bij de verkeerde personen wil nog niet zeggen dat deze personen de waarheid vermelden. :roll:

Ik kan al niet wachten op het nieuwsbericht van deze persoon in de lokale krant, want dit is toch wel nieuws voor de regio.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Hans Poortman » do jan 07, 2010 22:05

ZZR Fan schreef:
briljant schreef:

Ik kan al niet wachten op het nieuwsbericht van deze persoon in de lokale krant, want dit is toch wel nieuws voor de regio.

Op indianenverhalen zitten ze echt niet te wachten.
Hans Poortman

Berichtdoor Thibaud » do jan 07, 2010 23:24

Geen andere nieuws over de RDO kalender ?

EDIT : Mijn thuis wedstrijdt ee Wallonie weer in RDO, dat is echt super.
Thibaud

Berichtdoor erikjan » vr jan 08, 2010 7:17

en Zoetermeer telt weer mee voor de sprintkalender !
erikjan

Berichtdoor Wolter » vr jan 08, 2010 11:51

briljant schreef:

Klopt helemaal. Maar ik probeer aan te geven dat er misschien een kern van waarheid in kan zitten.
En de oren open houden bij ''verkeerde'' personen... nou, vertel zelf maar over welke personen we het hier nu hebben. Ik weet dat namelijk niet, jij blijkbaar wel.
Wolter

Berichtdoor Wolter » vr jan 08, 2010 11:55

kraats schreef:
Wolter schreef:..... En dit om 1.forumvervuiling, 2.zinloze en 3. foutieve geruchten tegen te gaan.....

Euh... over forumvervuiling gesproken. :lol: :lol:
Behalve de topics in het historische deel, zie ik hier niet anders.
Zinvolle fora zijn al niet makkelijk te vinden, en voor foutieve geruchten zijn hier zelfs hele topics gemaakt. :lol: :lol:

Als dit je eigen intrepetatie is, oke. Maar als je dit niet zelf bedacht heb moet je ff je bron vermelden, zeker?

Het lijkt wel of je aan Holkers' zijn stoelpoten zit te zagen. :lol: :lol:

Eigen idee: inderdaad.
Aan Holkers' stoelpoten zagen: nope.

Maar ik geef aan dat foutieve geruchten een van de problemen is van dit (en andere) forum(s).
Uiteraard zijn er meer redenen waardoor het forum vervuild wordt. Ik noem er slechts 1.
Wolter

Berichtdoor Holkers » vr jan 08, 2010 12:39

*controleert stoelpoot*

Ik zie het niet als zagen hoor ;)
Snap wel de 'frustratie' die komt als er mensen lukraak of minder lukraak dingen gaan roepen over organisaties / rally's of teams. Daar kan ik weinig aan doen omdat er vrijwel altijd wel een kleine kern van waardheid in kan zitten (zo, die is lekker vaag omschreven) waardoor het wissen van het bericht ook kan betekenen dat er correcte informatie weg gehaald word.

Frappante is wel dat elk jaar de Hellendoorn rally wordt aangegrepen om dit soort berichten rond te sturen. Er zit blijkbaar nog veel rancune in de regio die deze geruchten voeden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Cinq-Power » vr jan 08, 2010 13:09

erikjan schreef:en Zoetermeer telt weer mee voor de sprintkalender !

Alleen de kalender denk ik, geen punten voor het kampioenschap of wel?
Cinq-Power

Berichtdoor MartijnS » vr jan 08, 2010 13:16

Ook voor het kampioenschap/punten volgens Walter ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Cinq-Power » vr jan 08, 2010 13:18

Er moet toch eerst een succesvolle editie geweest zijn voordat je mee kan tellen?

Nu is dit wel een evenement van vroeger, maar daar zeg ik het al.

Vroeger.

Vorig jaar gecancelled omdat het niet rond kwam betekent dan lijkt mij dit jaar 1e jaar.
Cinq-Power

Berichtdoor MartijnS » vr jan 08, 2010 13:21

Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor A.H.S » vr jan 08, 2010 13:21

Holkers schreef:*controleert stoelpoot*

Ik zie het niet als zagen hoor ;)
Snap wel de 'frustratie' die komt als er mensen lukraak of minder lukraak dingen gaan roepen over organisaties / rally's of teams. Daar kan ik weinig aan doen omdat er vrijwel altijd wel een kleine kern van waardheid in kan zitten (zo, die is lekker vaag omschreven) waardoor het wissen van het bericht ook kan betekenen dat er correcte informatie weg gehaald word.

Frappante is wel dat elk jaar de Hellendoorn rally wordt aangegrepen om dit soort berichten rond te sturen. Er zit blijkbaar nog veel rancune in de regio die deze geruchten voeden.

Zou het ook niet kunnen komen doordat ze 3 jaar met die tunnelbak voor het spoor en weg aan het bouwen zijn in Nijverdal :roll:
Vorig jaar was het ook een probleem om de marshals op tijd naar de laaste Kp's te krijgen omdat ze vastzaten in het verkeer in de omgeving Nijverdal
A.H.S

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden