Sponsor en testdag op 30 januari in Wijchen

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Deimos000 » vr jan 01, 2010 20:19

oh, om de hoek!

Trouwe Cloggy drift-fan hiero... Die ga ik eens op de gevoelige plaat zetten :D
Deimos000

Berichtdoor official No. 27768 » di jan 12, 2010 16:00

Nog (leuk) nieuws over dit evenement?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Jaccoooo » di jan 12, 2010 19:39

leuk nieuws?voor mensen die een hekel aan mij hebben heb ik leuk nieuws, ik kom niet op de testdag
Jaccoooo

Berichtdoor RobinV-Rally » di jan 12, 2010 19:41

Jaccoooo schreef:leuk nieuws?voor mensen die een hekel aan mij hebben heb ik leuk nieuws, ik kom niet op de testdag

Ohh wat jammer nou :lol:
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Sjeik1981 » di jan 12, 2010 19:47

Johan,,,,,,,

Weg zeg i`j mien now, geen dwarse ascona,

grrrrrr.
Sjeik1981

Berichtdoor djgando » wo jan 13, 2010 1:13

Jaccoooo schreef:leuk nieuws?voor mensen die een hekel aan mij hebben heb ik leuk nieuws, ik kom niet op de testdag

Dat klinkt alsof er een serieuze ondertoon in zit. Meningsverschil met iemand???
djgando

Berichtdoor zalme000 » wo jan 13, 2010 11:17

official No. 27768 schreef:Nog (leuk) nieuws over dit evenement?

Helaas geen leuk nieuws deze keer.

Ik ben helaas genoodzaakt de sponsordag van 30 januari te verplaatsen naar verderop in het jaar. Er hebben erg veel mensen info aangevraagd voor de sponsordag en zeker ook velen aangemeld, maar helaas zijn er van de aanmelders ook al weer de nodige afzeggers; het blijkt dat de sponsordag gewoon te vroeg komt voor velen. Meer dan de helft heeft de auto nog niet klaar.

Ik zit er dus aan te denken de sponsordag van 30 januari te verplaatsen naar 3 april, dit is 2 weken ná de TankS en 3 weken vóór Wallonië. Mocht er van jullie kant interesse bestaan om dan alsnog deel te nemen aan de sponsordag, hoor ik dat graag van jullie.

Ik heb iedereen die zich heeft aangemeld en/of mij heeft gemaild al terug gemaild.

De nieuwe datum wordt dus zoals het er nu naar uitziet zaterdag 3 april. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij kunnen mailen, info@kanreclame.nl, of dit een goed weekend is voor deze dag. Bij genoeg aanmeldingen zou het er dan dus toch van komen.

Groetjes Ronald Zalmé en wellicht tot in Veenendaal.
zalme000

Berichtdoor henk » wo jan 13, 2010 11:50

zalme000 schreef:

Ik ben helaas genoodzaakt de sponsordag van 30 januari te verplaatsen naar verderop in het jaar. Er hebben erg veel mensen info aangevraagd voor de sponsordag en zeker ook velen aangemeld, maar helaas zijn er van de aanmelders ook al weer de nodige afzeggers; het blijkt dat de sponsordag gewoon te vroeg komt voor velen. Meer dan de helft heeft de auto nog niet klaar.

Ik zit er dus aan te denken de sponsordag van 30 januari te verplaatsen naar 3 april, dit is 2 weken ná de TankS en 3 weken vóór Wallonië. Mocht er van jullie kant interesse bestaan om dan alsnog deel te nemen aan de sponsordag, hoor ik dat graag van jullie.

Ik heb iedereen die zich heeft aangemeld en/of mij heeft gemaild al terug gemaild.

De nieuwe datum wordt dus zoals het er nu naar uitziet zaterdag 3 april. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij kunnen mailen, info@kanreclame.nl, of dit een goed weekend is voor deze dag. Bij genoeg aanmeldingen zou het er dan dus toch van komen.

erg jammer Ronald....
was een leuke opwarmer voor het nieuwe seizoen
hoop dat je voor de latere datum meer aanmeldingen krijgt, maar dat gaat vast wel lukken :wink:

en zowiezo tot in Veenendaal! :D
henk

Berichtdoor Frevo » wo jan 13, 2010 11:55

Erg jammer! Was een leuke onderbreking van de (te) lange winterstop geweest. :cry:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor ijsbeer » wo jan 13, 2010 16:24

Dit is echt, echt, echt niet leuk nieuws.... :(
ijsbeer

Berichtdoor Roger en Jolanda » wo jan 13, 2010 16:52

zalme000 schreef:

:( sorry
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor Jack the Slipper » wo jan 13, 2010 19:42

Jammer Ronald. Maar toch bedankt voor de energie die je erin gestoken hebt. En het feit dat je je nek uitgestoken hebt natuurlijk. Want dat doe je altijd als je iets nieuws organiseert.

De bedoeling was om iets te doen voordat het "echte"seizoen start. Dat laat je nu los door naar begin april te gaan. Is het wellicht een idee om voor de Rallysprint Veenendaal/Ede op 6 maart te blijven? Laatste weekend ervoor bijvoorbeeld?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor RG-Rallysport » wo jan 13, 2010 20:44

Jack the Slipper schreef:Jammer Ronald. Maar toch bedankt voor de energie die je erin gestoken hebt. En het feit dat je je nek uitgestoken hebt natuurlijk. Want dat doe je altijd als je iets nieuws organiseert.

De bedoeling was om iets te doen voordat het "echte"seizoen start. Dat laat je nu los door naar begin april te gaan. Is het wellicht een idee om voor de Rallysprint Veenendaal/Ede op 6 maart te blijven? Laatste weekend ervoor bijvoorbeeld?

Denk dat er ook rekening gehouden word met de KNAF testdag die ook omstreeks die datum of de week ervoor waarschijnlijk georganiseerd zal worden, anders loop je het risico dat er twee op een dag zijn en dat wil je ook niet.
RG-Rallysport

Berichtdoor zalme000 » di maart 16, 2010 20:35

Bij gebrek aan interesse gaat ook 3 april niet door.

Ik kan hier lang en kort over uitwijden, maar feit blijft dat als er niet genoeg deelnemers zijn, het evenement geen doorgang kan vinden.

Het lijkt wel de nieuwe trend voor 2010; eerst een (rally) evenement organiseren en daarna weer annuleren :(

Een bedankje is wel op zijn plaats voor iedereen die zich heeft ingezet en/of aangemeld om dit van de grond te krijgen, dus bij deze.
zalme000

Berichtdoor henk 400rr » di maart 16, 2010 22:14

Erg jammer dit, maar bedankt voor het initiatief en de inzet.
henk 400rr

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden