Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rogerally schreef:Misschien een rare vraag.
Er staat het reglement is vanaf heden te downloaden maar ik kan het nergens vinden.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem of is mijn neus niet lang genoeg.
Gr. Roger
Jack the Slipper schreef:Het ziet er naar uit dat ik overal gevonden wordt....Kan niet eens meer een avondje rustig racen. Tjonge jonge zeg!
![]()
De nieuwe site is volop in aanbouw. Bijna klaar. Paar belangrijke zaken moeten nog even gebeuren, kan echt niet lang meer duren. We weten dat we wat laat zijn met in de lucht brengen van de site maar het kan even niets anders. Sommige zaken kun je nou eenmaal niet afdwingen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Jack the Slipper schreef:Dat zal ik voor je op moeten snorren maar als het je om het reglement gaat zul je daar niets mee opschieten. Alle officiële informatie wordt namelijk in 1 keer op de officiële website van de Rallysprint gepubliceerd.
De pagina "contact" is trouwens netjes gevuld.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Jack the Slipper schreef:Nee, dit moet gewoon met de echte pen, je weet wel zo'n ding waar inkt uit komt aan de voorkant, ondertekend worden en opgestuurd.
Het mag overigens best per postduif. Als die postbusnummer 30 kan vinden....
Jack the Slipper schreef:Nee, dit moet gewoon met de echte pen, je weet wel zo'n ding waar inkt uit komt aan de voorkant, ondertekend worden en opgestuurd.
Het mag overigens best per postduif. Als die postbusnummer 30 kan vinden....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten