alleen, hoe zet je die skin op je site te downloaden?

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
jordysport schreef:Hey Thomas,
welke template gebruik je voor die skin van van Eldik?
ik heb nu een template alleen die klopt niet en aangezien ik de auto van Schilt probeer te maken.
Groeten Jordy

Arfman schreef:Iemand een tip om de BTB Stages te installeren als je al RSRBR2010 geinstalleerd hebt? Setup van de BTB stages geeft aan dat je RSRBR 2009 geinstalleerd moet hebben ...
Arfman schreef:frans-jaap moree schreef:Arfman schreef:Iemand een tip om de BTB Stages te installeren als je al RSRBR2010 geinstalleerd hebt? Setup van de BTB stages geeft aan dat je RSRBR 2009 geinstalleerd moet hebben ...
Is niet nodig. Je moet gewoon de gedowloade stages in de map RXRSRBR plaatsen. Als je dan rs center start zie je ze in de rechter kolom staan.
Ja, maar als ik dan "Install_BTB_Stages_1.exe" start, krijg ik een melding dat RSRBR2009 niet geinstalleerd is. De EXE uitpakken met WinRAR/7-zip werkt ook niet
Waar kan ik de uitgepakte tracks downloaden?
Arfman schreef:Dank, daarmee gaat het lukken. Moet nu wel alle tracks apart downloaden, maar het is niet anders.
Zie ook dat proef Vollenhove van de TankS erbij staat, net even geprobeerd, 1:58 op de eerste geslaagde poging en ik herkende echt stukken, erg leuk!
jordysport schreef:ziet er weer prachtig uit!![]()
alleen nog 2 vraagjes,
Welke template gebruik jij voor S14
en heb je een downloadlink voor de template van de N14
lunteraan schreef:ik heb een vraag we hebben sinds een week een nieuwe pc en ik vroeg me af of rsRBR ook hierop af kan gespeeld worden
het gaat hier dan om windows 7?
lunteraan schreef:krijg een of andere fout melding in het duits
kan er ongeveer uitkrijgen dat hij in de verkeerde map staat?
tiemen schreef:lunteraan schreef:krijg een of andere fout melding in het duits
kan er ongeveer uitkrijgen dat hij in de verkeerde map staat?
Je hebt Vista of 7 gok ik?!
In Vista (en ook 7) moet je RBR niet installeren op je gewone harde schijf (C), maar op een andere. De meeste laptops/pc hebben meerdere harde schijven, dus installeer hem op een andere harde schijf dan de standaard, en het werkt wel
Overigens is de Duitstalige fout melding wel van de RBR2010 of een oudere versie, niet van de standaard RBR!
Dus installeren op een andere harde schijf, en het werkt super!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten