OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor astra driver » ma jan 25, 2010 17:14

2rallyman1 schreef:Komt er op de website nog een lijst met ingeschreven deelnemers?

De eerste kan ik je al geven... We hebben net de inschrijving de deur uitgedaan :D
astra driver

Berichtdoor SylviaVisser » ma jan 25, 2010 17:14

Misschien eerst een reglement??? :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor StevenK » ma jan 25, 2010 18:45

SylviaVisser schreef:Misschien eerst een reglement??? :wink:

Waar heb je dat nu weer voor nodig ;) Net alsof je een handleiding van een auto leest voor je de auto koopt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jack the Slipper » ma jan 25, 2010 18:46

Jazekers!

Ik weet even niet wanneer maar heb al wel gehoord dat de inschrijvingen leuk verlopen!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor Lejan » ma jan 25, 2010 22:42

StevenK schreef:

Waar heb je dat nu weer voor nodig ;) Net alsof je een handleiding van een auto leest voor je de auto koopt.

Ik een aan een advocaat vragen of het verstandig is om een contract te lezen voor je het ondertekend. :roll:
Lejan

Berichtdoor StevenK » ma jan 25, 2010 22:45

Lejan schreef:
StevenK schreef:

Ik een aan een advocaat vragen of het verstandig is om een contract te lezen voor je het ondertekend. :roll:

Een commercieel georiënteerde advocaat zal dan waarschijnlijk zeggen dat het veel verstandiger is dat je dat contract niet zelf leest, maar laat lezen door die advocaat ;)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor erikjan » ma jan 25, 2010 23:29

StevenK schreef:
Lejan schreef:
StevenK schreef:

Een commercieel georiënteerde advocaat zal dan waarschijnlijk zeggen dat het veel verstandiger is dat je dat contract niet zelf leest, maar laat lezen door die advocaat ;)

en ik maar denken dat je druk bent met de onderhandelingen voor een EVO tbv Ede ;-)
erikjan

Berichtdoor StevenK » di jan 26, 2010 7:59

erikjan schreef:en ik maar denken dat je druk bent met de onderhandelingen voor een EVO tbv Ede ;-)

Er wil volgens mij niemand meer met mij onderhandelen :(
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » di jan 26, 2010 8:00

StevenK schreef:
Lejan schreef:
StevenK schreef:

:wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor bveen » wo jan 27, 2010 12:23

Jack the Slipper schreef:Het zijn 3 proeven die elk 2 keer gereden worden.

De reden dat de start om 15.00 is is heel simpel: veel kilometers over bedrijfsterrein. Veel van die bedrijven zijn tot 17.00 open en krijgen ook daadwerkelijk klanten over de vloer. Afzetten van wegen lijdt voor hun dus direct tot omzetverlies. Vanuit de organisatie dus een gebaar van goede wil. Liever waren wij om 12.00 gestart maar dat was gewoonweg niet haalbaar. Je zit dan teveel mensen in het commerciële vaarwater. En in deze roerige economische tijden telt dat gewoon heel zwaar.

Kun je leven met dit antwoord?

En daar zijn we jullie heel dankbaar voor! De zaterdag is voor ons toch de drukste dag qua verkoop dus dan is het fijn als je in ieder geval een dagdeel goed bereikbaar bent. Volgends de deze week ontvangen brief zal het met de bereikbaarheid tot 13.00uur goed zitten. Zo houden we toch nog een halve verkoopdag over!

En het tweede deel van de dag kunnen we dan mooi genieten van de sprint ;)!
bveen

Berichtdoor Jack the Slipper » wo jan 27, 2010 12:34

Kijk, da's nou eens aardig van je! Zal het compliment vanavond tijdens de vergadering doorgeven. Wordt zeer zeker gewaardeerd. :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor erikjan » wo jan 27, 2010 13:07

Jack the Slipper schreef:Kijk, da's nou eens aardig van je! Zal het compliment vanavond tijdens de vergadering doorgeven. Wordt zeer zeker gewaardeerd. :)

misschien een ideetje om volgend jaar een landelijke proef toe te voegen die dan om 12u verreden wordt ?
erikjan

Berichtdoor Sjeik1981 » wo jan 27, 2010 13:07

Dat is idd netjes om te horen. Begint nu zo langzamerhand wel weer te kriebelen na dik 2 maanden geen rally.
Sjeik1981

Berichtdoor Cinq-Power » wo jan 27, 2010 13:11

erikjan schreef:misschien een ideetje om volgend jaar een landelijke proef toe te voegen die dan om 12u verreden wordt ?

Zoals eerder gezegd, dan moet er een flora en fauna onderzoek gedaan worden wat in de 10 duizenden euro's kan lopen.

Er wordt voor die optie nog een grote sponsor gezocht.
Cinq-Power

Berichtdoor erikjan » wo jan 27, 2010 13:20

Cinq-Power schreef:
erikjan schreef:misschien een ideetje om volgend jaar een landelijke proef toe te voegen die dan om 12u verreden wordt ?

Zoals eerder gezegd, dan moet er een flora en fauna onderzoek gedaan worden wat in de 10 duizenden euro's kan lopen.

Er wordt voor die optie nog een grote sponsor gezocht.

da's toch ook op te lossen met een landelijke enquete via internet; vraag maar aan Camiel & de ANWB ;-)
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden