2rallyman1 schreef:Komt er op de website nog een lijst met ingeschreven deelnemers?
De eerste kan ik je al geven... We hebben net de inschrijving de deur uitgedaan
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:Komt er op de website nog een lijst met ingeschreven deelnemers?
StevenK schreef:SylviaVisser schreef:Misschien eerst een reglement???
Waar heb je dat nu weer voor nodigNet alsof je een handleiding van een auto leest voor je de auto koopt.
Lejan schreef:StevenK schreef:SylviaVisser schreef:Misschien eerst een reglement???
Waar heb je dat nu weer voor nodigNet alsof je een handleiding van een auto leest voor je de auto koopt.
Ik een aan een advocaat vragen of het verstandig is om een contract te lezen voor je het ondertekend.
StevenK schreef:Lejan schreef:StevenK schreef:SylviaVisser schreef:Misschien eerst een reglement???
Ik een aan een advocaat vragen of het verstandig is om een contract te lezen voor je het ondertekend.
Een commercieel georiënteerde advocaat zal dan waarschijnlijk zeggen dat het veel verstandiger is dat je dat contract niet zelf leest, maar laat lezen door die advocaat
StevenK schreef:Lejan schreef:StevenK schreef:SylviaVisser schreef:Misschien eerst een reglement???
Een commercieel georiënteerde advocaat zal dan waarschijnlijk zeggen dat het veel verstandiger is dat je dat contract niet zelf leest, maar laat lezen door die advocaat
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Jack the Slipper schreef:Het zijn 3 proeven die elk 2 keer gereden worden.
De reden dat de start om 15.00 is is heel simpel: veel kilometers over bedrijfsterrein. Veel van die bedrijven zijn tot 17.00 open en krijgen ook daadwerkelijk klanten over de vloer. Afzetten van wegen lijdt voor hun dus direct tot omzetverlies. Vanuit de organisatie dus een gebaar van goede wil. Liever waren wij om 12.00 gestart maar dat was gewoonweg niet haalbaar. Je zit dan teveel mensen in het commerciële vaarwater. En in deze roerige economische tijden telt dat gewoon heel zwaar.
Kun je leven met dit antwoord?
Jack the Slipper schreef:Kijk, da's nou eens aardig van je! Zal het compliment vanavond tijdens de vergadering doorgeven. Wordt zeer zeker gewaardeerd.
erikjan schreef:misschien een ideetje om volgend jaar een landelijke proef toe te voegen die dan om 12u verreden wordt ?
Cinq-Power schreef:erikjan schreef:misschien een ideetje om volgend jaar een landelijke proef toe te voegen die dan om 12u verreden wordt ?
Zoals eerder gezegd, dan moet er een flora en fauna onderzoek gedaan worden wat in de 10 duizenden euro's kan lopen.
Er wordt voor die optie nog een grote sponsor gezocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten