Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bartrallyfan schreef:Volgens rallye magazin komt de 1600 turbo motoren in meer autosportklassen te liggen, 2011 beginnen met rally en tourwagen wk. De nokkenassen zullen verschillen maar de ristrictor en turbodruk zijn gelijk, ristrictor van 33 mm en turbodruk van 2,5 bar Het zegt mij niet zo heel veel maar is dit positief of valt het tegen? wat is de ristictor van een groep-N en WRC?
Bartrallyfan schreef:Volgens rallye magazin komt de 1600 turbo motoren in meer autosportklassen te liggen, 2011 beginnen met rally en tourwagen wk. De nokkenassen zullen verschillen maar de ristrictor en turbodruk zijn gelijk, ristrictor van 33 mm en turbodruk van 2,5 bar Het zegt mij niet zo heel veel maar is dit positief of valt het tegen? wat is de ristictor van een groep-N en WRC?
MartijnS schreef:Dat is alleen geen S2000, maar zo'n rallycross ding Dit is de auto waar Gronholm Pikes Peak mee op gereden is.
Red_Spike schreef:MartijnS schreef:Dat is alleen geen S2000, maar zo'n rallycross ding Dit is de auto waar Gronholm Pikes Peak mee op gereden is.
Ik zocht een topic waar ik hem kwijt kon en kon niks vinden, daarom maar hier neer gezet.
MartijnS schreef:Dat is alleen geen S2000, maar zo'n rallycross ding Dit is de auto waar Gronholm Pikes Peak mee op gereden is.
MartijnS schreef:Jaja, dat denk ik ook wel. Maar dat is geen s2000 toch.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten