Rally Report in 2004

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rally Report in 2004

Berichtdoor billy » di jan 13, 2004 14:18

Omdat de vorige topic een beetje uit de hand liep open ik maar een nieuwe met de vraag of Rally Report weer terug zal keren in 2004?

Op hun site staat te lezen dat men hoopt terug te keren, misschien weet iemand hier wel of ze er weer zullen zijn, want volgende week is de eerste rally alweer.
William Heeren
billy

Re: Rally Report in 2004

Berichtdoor JvnEkln » di jan 13, 2004 14:31

Ik hoop dat het inderdaad weer op t.v. komt, alleen moet men ook de mindere in rallyland aan het werk laten zien.
de aflevering waarin de GTR werd behandeld leek wel een aflevering over hoe zie een imperza er aan de binnenzijde uit.
in dat half uur meer shots van hun dan van anderen en het is daar toch meer gebeurt.
JvnEkln

Berichtdoor Dirk van Ginneke » di jan 13, 2004 14:39

Volgens mij heeft dat allemaal met het geld te maken, heb je geld, en betaal je.. dan kom je op tv. Ik vraag me namelijk af waarom er nooit sprinters op tv te zien zijn. Oh ja toch wel, Leemans en v.d Berg. Toevallig allebei uit Informatique ?
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Berichtdoor MartijnS » di jan 13, 2004 14:41

Mensen,

Nu begint weer dezelfde discussie die al zo vaak gevoerd is. Dat heeft weinig nut denk ik, iedereen weet hoe het zit..
Martijn Schouten
MartijnS

Re: Re: Rally Report in 2004

Berichtdoor Dirk van Ginneke » di jan 13, 2004 14:43

MartijnS wrote:
Mensen,

Nu begint weer dezelfde discussie die al zo vaak gevoerd is. Dat heeft weinig nut denk ik, iedereen weet hoe het zit..

Dat klopt, daarom hou ik er ook over op.. het is nou eenmaal zo :D
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Berichtdoor FIRE » di jan 13, 2004 18:01

Ik hoop dat RR doorgaat in 2004, echter ik weet niet wat RTL5 nog aan autosport gaat doen nu SBS6 de F1 rechten heeft.
Het uitzenden zal waarschijnlijk ook te maken hebben met beschikbare sponsors.
FIRE

Re: Re: Rally Report in 2004

Berichtdoor Franky » di jan 13, 2004 18:44

Westenbrink wrote:
Maar goed. Hoe zit het eigenlijk met inschrijfgelden bij onze sport? Gaat daar ook een gedeelte van naar de knaf? wat gebeurd er met dat geld? promotie? en hoe dan?

Geen idee om een gedeelte van de inschrijfgelden te gebruiken voor promotie, waaronder tv? zodat programmamakers de sport zo breed mogelijk kan laten zien? en alle deelnemers dezelfde kans hebben om in beeld te komen?

Maar ja, NL inschrijfgelden zijn al niet mals....

misschien leuk als mensen hier hun visie op willen geven?

Ik zelf zou dat een leuke optie vinden.
Alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in RR dat daar een leuk beeld uit komt. Bovendien denk ik dat vooraleer daar een goede invulling aan is gegeven er al teveel mensen afgehaakt zijn.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor MaxHuyse » wo jan 14, 2004 11:30

Het zou op zich mixxchien interessant lijken om de organisator van een evenement centraal de verslaggeving van het evenement te laten regelen (radio, tv, kranten), maar die hebben het al te druk met het organiseren van het evenement zelf. En er is al helemaal geen geld over dat daarvoor gebruikt zou kunnen worden. Er zijn een hoop andere kosten posten die eerst in aanmerking zouden komen om meer geld aan uit te geven.

Maar we blijven brainstormen en we blijven RR steunen. (Zolang we zelf geen geld hebben voor zendtijd in ieder geval door te kijken!)

Max

[Edited by MaxHuyse on 01-14-2004 at 10:32 AM GMT]
MaxHuyse

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo jan 14, 2004 21:19

Frank verhoeven is er tig jaar geleden erbij gehaald om de nederlandse rallysport te promoten . En dat doet ie ook, alleen moet je er goed voor betalen wij hebben in 97 ook dat gedaan het koste toen 2500 gulden ex voor 30 sec in beeld te komen.
De meeste rijders kunnen dit niet opbrengen
en wat je nu ziet is altijd de grote mannen en het buitenland.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor RallyeRichard » wo jan 14, 2004 22:03

Ik denk (en hoop) dat de verslaggeving in RR steeds meer aandacht aan de minder gefortuneerden in de rallysport zal kunnen geven door de stijgende populariteit van de rallysport.

RR begon met een verslagje van een half uur per 2 weken en is inmiddels uitgegroeid tot een uur per week. (de herhalingen niet meegerekend) Ook de kijkdichtheid is gestegen waardoor de reclameblokken steeds waardevoller worden en er dus theoretisch meer onbetaalde zendtijd beschikbaar zou moeten komen voor de niet betalende, maar wel spectaculair sturende equipes.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor JvnEkln » vr jan 16, 2004 10:12

Ricard ik ben het volledig met je eens, alleen op deze manier komen de andere aan bod.
Het is mij ook wel duidelijk dat er betaald moet worden,laat b.v. eens zien dat rally rijden meer inhoud dan alleen maar sturen.
JvnEkln

Berichtdoor erikjan » di jan 20, 2004 21:13

Wachten we nu ook nog op beelden van Barneveld ?

(grapje)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl